.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:48:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 B5 1.9 tdi] cieknaca pompa wtryskowa
PostNapisane: 20.mar.2007 22:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 15:42:37
Posty: 11
Witam, mam pytanie gdzie mozna kupic uszczelki do pompy wtryskowej do 1.9 tdi 90km, kurcze cieknie z niej ostatnio jak z druślaka gdzie nie stane to plama. Dopatrzyłem sie ze cieknie pod tym sterownikiem od góry pompy najpierw jest pokrywa a potem ten sterownik i spod niego leje w warsztacie powiedzieli mi, ze jedynie autrozyowani sprzedawcy lub warsztaty bosh i nie sprzadeja a swiadczą usługe wymiany uszczelek co pewnie kosztuje a sama wymiana jest przeciez banalna. A jeszcze jedno co do ustewienia potem dawki itp. wystarczy jakis rodzimy mechanik z pc i odpowiednim softem czy tez aso ??


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2007 22:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Najpierw piszesz, że wymiana jest banalna a potem pytasz jak to sie robi i komu to zlecić ;) .

ODP:

Uszczelkę kup np. w Boschu a wymiane zleć komuś kto ma pojęcie i sprzęt.

Pozdrawiam.

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 14:37:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
niedawno był podobny post, ktoś podał wtedy kwotę 300 zł, co mi się wydaje troszkę za dużo.
Po wymianie podobno konieczne jest zVagowanie i ustawienia...
Też powoli się przymierzam, bo mi się "poci" coraz mocniej spod uszczelki.

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 17:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 15:42:37
Posty: 11
@Rogal czytaj ze zrozumieniem, sama wymiana uszczelki jest naprawdę banalnie prosta pytania dotyczyła miejsca gdzie moge dostać taką uszczelkę oraz dokładnego ustawienia dawki bo mozna tez bez problemu ustawić, że tak powiem na oko i wyjechać z garażu lekko przesuwając sterownik lecz z pewnością nie będzie to optymalne ustawienie a jedynie na wyczucie czego nikomu nie polecam
@student4ec1 jutro jadę do majstra to jest dość czesta usterka w tych pompach dzisiaj podpytałem co i jak ten mój majster ma te uszczelki oryginały nówki + kompa dam znać ile to kosztuje ale z pewnością ta usługa nie jest warta 300 zł max 30 minut przy wymianie uszczelki z podpięciem kompa i ustawieniem


Ostatnio edytowano 21.mar.2007 17:41:13 przez Sajgon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 17:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
No to nie pisz, że banalnie proste bo ludzie zaczną to robić bez vaga. A wtedy co niektórzy zobacza do ilu faktycznie kreci sie diesel..

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 17:42:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 15:42:37
Posty: 11
@Rogal proszę cię skup sie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 18:15:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Sajgon napisał(a):
@Rogal proszę cię skup sie


Widzę, że pozjadałeś wszystkie rozumy :!:

Życzę udanej naprawy auta...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 10:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 15:42:37
Posty: 11
@Rogal człowieku powiedz mi gdzie ja w swoich wypowiedziach namawiam do tego aby ktoś sam sobie to naprawiał, w postach pisze WYRAŹNIE "sama wymiana uszczelki jest prosta" pytałem gdzie kupić taką i czy ustawienie dawki, zapłonu może być wykonane w jakimś miejscowym warsztacie czy wymaga to specjalistycznego servisu bosch jedynie co w tym temacie zrobiłeś to bajzel wciskając jakieś dziwne uwagi, które są nieadekwatne do tego co ja pisze, nie umiesz czytać ze zrozumieniem a to świadczy o tobie. Nie pomogłeś w temacie a jedynie od pierwszego postu jesteś złośliwy, widzę postów masz mnóstwo, nie chce mi sie zaglądać na nie ale jeżeli w ten sposób pomagasz to tak szczerze wsadź se te swoje rady (czytaj złośliwości) w buty będziesz wyższy

Z całym szacunkiem Cię pozdrawiam i Tobie już podziękuje za taką pomoc korzystając z funkcji "ignore"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 12:01:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Skoro padlo pytanie nalezy udzielic odpowiedzi wiec:
-nalezy zanotowac napiecie nastawnika blok 1 pozycja 3 na zgaszonym
-mierzymy napiecie nastawnika na odpalonym
-wymieniamy uszczelnianie
-ustawiamy tak glowiczke nastawnika (na zgaszonym) aby napiecie bylo takie
jak wczesniej i nie moze sie ono zmieniac , nie moze na nastawnik dzialac zadna sila ktora wplynie na wahania tego napiecia
-odpalamy silnik i sprawdzamy napiecie nastawnika jeszcze raz
To jest cala filozofia za ktora bierze sie 300zl od laikow.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 12:13:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Sajgon napisał(a):

Z całym szacunkiem Cię pozdrawiam i Tobie już podziękuje za taką pomoc korzystając z funkcji "ignore"


Sajgon, mam do Ciebie prośbę - mi też od razu przyklej funkcję IGNORE.
Skoro Ty chęć pomocy zdeklarowaną przez autorytet naszego forum, samego Rogala traktujesz jako złośliwość i każesz ją sobie wsadzić w buty - to wszyscy na tym forum są złośliwi...
Jeżeli nie potrzebujesz pomocy i wszystko sam wiesz lepiej - po co zakładasz takie topiki ? Dasz sobie przecież radę sam...
A po Twoim samodzielnym zabiegu jak wyżej - powrócisz na to forum z płaczem i lamentem oraz (radzę Ci - ze zmienionym nickiem), bo dziwię się Jackowi i innym kolegom, którzy odpowiadają w Twoim topiku mimo ewidentnej buty i arogancji autora...

Wybaczcie, ale musialem... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 12:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
Wszyscy jadą na tym samym wózku a tu nagle ktoś powietrze kół spószcza , normalnie normalna koalicja ;)

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: