.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:49:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK] Szalejąca wskazówka temp.
PostNapisane: 26.mar.2007 15:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Problem wygląda w następujący sposób:

Mimo sprawnego termostatu i sprawnego czujnika temp. wskazówka temperatury w aucie żyje swoim życiem. Czasami leży bez ruchu a czasami lata od 90 do 60 stopni. Czasami zaś pokazuje prawidłowo temperaturę.

Słyszałem że istnieje coś takiego jak stabilizator napięcia w zegarach, czy to on może być odpowiedzialny za takie zachowanie wskaźnika ?

Gdzie on się znajduje ? Można zmienić/naprawić go samemu ? Jaki koszt naprawy u elektronika ?

Jeśli nie to - to jaka może być inna przyczyna ( z tym że zaznaczam że chłodzenie działa sprawnie ) .

Pozdrawiam.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 16:42:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Mialem to samo. Padl jakis opornik, czy cos w zegarach
Elektryk skasowal mnie wtedy 70 PLN, ale zegary sam wyciagal
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=34328&highlight=temp+110+stopni+nic

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 20:59:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Kolego wyciagnij liczniki przeczysc podokrecaj srubki za miernikiem temperatury (dwie dlugie srebrne sruby na srubokret krzyzakowy = styki miernika temp), wyczysc stuki stabilizatora (ma trzy styki i jest przykrecony srubka bo plytki, latwo odnalesc - kolo miernika poziomu paliwa, oczywiscie od strony plytki), powinno dzialac. U mnie tez tak szalal i powodem wlasnie byly brudne, albo poluzowane styki. Ewentualnie moze cos czujnik juz szaleje, najlepiej jak bys cos mial na podmiane. Ale pierw poczysc i powiec czy sa jakies rezultaty.
POZDRAWIAM

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 22:25:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
ja mialem taką historie tez i wymienilem stabilizator jednak nic to nie dalo. Powodem byla przerwana sciezka na plycie glownej

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 20:49:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
to będzie na 90% stabilizator napięcia mozesz kupić w sklepie elektronicznym stabilizator 7810 koszt około 2zł i włożyć go odwrotnie lecz podziała on sprawnie jakiś miesiąc moze dwa i padnie, orginalny TCA700Y jest droższy i z tego co mi wiadomo to kosztuje okolo 50zł ASO. Także ja Ci na początek polecam kupić ten tani w elektronicznym sklepie i sprawdzić jak będzie OK to poszukasz sobie orginalnego TCA700Y bo te 10% to mogą być zimne luty czyli mikropęknięcia na ścieżkach na płytce licznika wówczas dajesz licznik do jakiegoś ogarnietego elektronika z prośbą o przelutowanie ścieżek na płytce.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a jak to nie pomoże to rozbierz wskażnik i przelutuj dwa punkty drutu oporowego -to prosta robota tylko wymaga trochę cierpliwości

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: