.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:58:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] podczas hamowania gasnie
PostNapisane: 20.mar.2007 13:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2007 23:15:59
Posty: 5
mam audi 80 B4 z silnikiem 2,3 jest on w gazie
gdy silnik sie rozgrzeje to podczas gwałtownego hamowania samochod mi gasnie i pozniej nie da sie go juz odpalic dopiero gdy wystygnie wtedy wszystko działa tak jak trzeba prosze o pomoc bo juz nie wiem co robic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 19:35:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
po 1 odlacz wtyczke od czujnika temp, powinien z bulem odpalić, tylko nie zapomij jej podłączyć po odpaleniu


po 2 odepnij dla testu krokowca, i zobacz czy bedzie dalej gasł, myśle że nie ale obroty będzie trzymał ponad 1000

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2007 19:52:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
po trzecie weź tester kodów błyskowych i sprawdź ewentualne błędy sterowników i czujników

Weź tez na włączonym silniku popsikaj wokół dolotu samostartem - dowiesz się czy nie łapie gdzieś lewego powietrza

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 14:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2007 14:14:37
Posty: 2
Sprawa jest prosta. Miałem tak samo. W moim przypadku pomogło ściągnięcie rury dolotowej powietrza do filtra. Obecnie pobiera powietrze bezpośrednio z komory silnika. Problem wygląda tak, że w czasie hamowania silnik dostaje zmniejszoną dawke paliwa a jednocześnie pęd powietrza powoduje, że dostaje dużo powietrza - mieszanka ubożeje i w rezultacie gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 14:43:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dokladnie, to taka dodatkowa atrakcja dzieki instalacji cyklonu, zeby zycie bylo bardziej kolorowe :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 20:25:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Witam.

U mnie w aucie też tak było, jak ściągnałem dolot do filtra problem ustał. Co do problemu z odpaleniem to jest to najprawdopodobniej czujnik temperatury płynu chłodzącego. Można go sprawdzić na parę sposobów, najlepiej podłączyć do komputera i przy okazji przeglądnać resztę czy nie ma jakiś problemów.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 21:02:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
NG nie można podłączyć do komputera :peace:

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 21:14:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Eeech, racja :585: . W ABK jest oczywiście taka możliwość.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:45:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Kompem można sprawdzić, ale jak już padnie do końca i nie będzie wysyłał sygnałów. Najlepiej jest zmierzyć samemu oporność i porównać z wykresem.

Wydaję mi się, że padnięty będzie właśnie czujnik temperatury.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: