.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:51:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,4] Diagnostyka VAG i duuuzooo bledow. Pomocy!!
PostNapisane: 28.mar.2007 12:42:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2007 11:38:17
Posty: 49
Lokalizacja: Kraków
Panowie zrobilem na szybko testy na sucho i jakis przy wlaczonym silniku i wyszlo to co ponizej. Plis zdiagnozujcie co sie dzieje i co jest nie tak. Silnik 2,4 V6 , skrzynia manual.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 552 F
Component and/or Version: 2.4L V6/5V MOTR HS D02
Software Coding: 05202
Work Shop Code: WSC 51675
7 Faults Found:
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
P0121 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 962 258 B
Component and/or Version: Zentralverrieg.,DWA D28
Software Coding: 04618
Work Shop Code: WSC 02324
1 Fault Found:
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 14:24:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nalzey pamietac ze kazde odpiecie wtyczki od czujnika czy sterownika danego powoduje blad i jest on zapamietywany. Nie masz czym sie przejmowac. Wykasujesz wszystko i jezeli nic nie powroci to mozesz spokojnie jezdzic. Tak juz jest ze co jakis czas wyskoczy blad dlatego powinno sie robic diagnostyke raz na jakis czas.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 14:26:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2007 11:38:17
Posty: 49
Lokalizacja: Kraków
No tylko w tym problem ze cos jednak sie dzieje z autkiem. po pierwsze spala mi strasznie duzo , teraz mam srednia 20 litrow. Po drugie na biegu jalowym faluja obroty i czasami mi gasnie przez to, po trzecie jak przyspieszam to tez czasami mi szarpie autem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 14:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
To nalezy wymienic 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
P0121 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
Przepustnica moze wymaga adaptacji to niech inni sie wypowiedza natomiast przeplywomierz nowy sie przyda.

W tym przypadku blad powinno sie wykasowac 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
skoro nie idzie to sonda do wymiany.
To z tym fuel trim to cos o zwiekszeniu podwyzszeniu paliwa ale nie spotkalem sie nigdy z tym wiec nie wiem.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 15:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2007 11:38:17
Posty: 49
Lokalizacja: Kraków
super wielkie dzieki , juz cos wiem przynajmniej , moze ktos sie jeszcze wypowie?? czyli jak skasuje i podlacze znowu i jak sie dany blad pojawi ti znaczy ze do wymiany??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: