.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:46:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.0. 16V ACE] wieszające sie obroty?
PostNapisane: 24.mar.2007 18:41:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Witam. Poczytałem troche w archiwum i nie znalazłem nic konkretnego dotyczącego wieszania sie obrotów gdzieś na 2000obr/min. Mam taki porblem w Audi c4. Problem występuje i na benzynie i na LPG. Szukam kogoś kto poradził sobie z tym problemem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 21:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 02:33:40
Posty: 44
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Witam. Mam podobny problem ale bardzo bardzo rzadko. Kiedy przełacze na benzynkę i wcisnę gaz do podłogi do 2000 jedzie, zatrzymuje sie (zawiesza na 2000) i po 2-3 sekundach kreci sie dalej jak oszalały. Występuje to bardzo bardzo rzadko ale czasami sie zdarza. Nie znam przyczyny ale narazie mi to bardzo nie przeszkadza.
Ps. Jaka jest wartośc ciśnienia oleju w Twoim C4 (ostnia kontrolka, mała po prawej? ) Moze ktoś mi podpowie jaka powinna być wartośc w tym silniczku?
Pozdrawiam

_________________
AUDI 100 C4 AVANT ACE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:41:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
A jak czujnik spalania stukowego i sonda lambda, sprawne?

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 20:01:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 02:33:40
Posty: 44
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Oj ciężko mi jest powiedzieć, ale chyba tak. Nie ma takich objawów jak falowanie obrotami na luzie czy coś podobnego tylko właśnie naprawdę niekiedy sie tak zawiesza/ zacina ale mi to nie przeszkadza narazie. Ponawiam pytanie odnośnie wartości ciśniena oleju w ACE, ile powinnawskazywac kontrolka? Pozdrawiam

_________________
AUDI 100 C4 AVANT ACE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 20:21:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
U kolegi w 80-ce 2,3 przyczyna takich zachowań obrotomierza był alternator.

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 12:19:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Troche mało sprecyzowałem moje pytanie, bo chodzi mi o to że gdy wcisne sprzęgło albo jak sie już zatrzymam to silni ktrzyma wysokie obroty gdzieś na 2000 ale nie zwsze. Jeśli chodzi o ciśnienie oleju to sprawdze dzisiaj jakie mam ale chodzi Tobie o ciśnienie na wolnych obrotach, na ciepłym silniku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 15:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 02:33:40
Posty: 44
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Tak chodzi o wolne obroty i ciepły silnik oraz jak jest gdy zaraz go odpalasz?
Z góry dzięki

_________________
AUDI 100 C4 AVANT ACE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 16:50:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
co ma do tego knock sensor nierozumiem ale nieważne,
@hubos21 możliwe że syf na klapce przepływomierza blokuje jej stan spoczynkowy zobacz tam wyczyść i sprawdź czy chodzi bez zacięć, sprawdź też stycznik wolnych obrotów w potencjometrze przepustnicy i najważniejsze sam zaworek wolnych obr.
@Arturk525 możliwe ze wtryskiwacze dają ciała ewentualnie to wina instalacji gazowej bądź kwestia regulacji mieszanki na benzynie może być 1000 przyczyn.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 18:37:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 02:33:40
Posty: 44
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Też mi sie wydaje, że to może być wina gazu. Kupiłem juz z gazem a jest to jego najtańsza wersja, choc ma tylko 2 lata to gaz zawsze bedzie gazem. :/

_________________
AUDI 100 C4 AVANT ACE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 20:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
a ja mam pewnosc ze to silnik krokowy ci sie zawiesza. wez go wymontuj i przeczysc, powinno pomoc.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 21:49:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Arturk525 - ja na wolnych obrotach przy ciepłym silniku mam jakieś nie całe 2 bary


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 21:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
krokowy przeczyściłem tak na szybko, troche lepiej przy czasie wezme go pożądnie wyczyszcze i zobacze jeszcze tą klapke przepływomierza, ale słysze że gdzieś mi łapie powietrze i chyba to bedzie to musze sprawdzić wężyk po wezyku :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 21:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 02:33:40
Posty: 44
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
To u mnie jest tak samo ( prawie 2 bar). Dzięki

_________________
AUDI 100 C4 AVANT ACE


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: