.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:46:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 16:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Wystarczy remont glowicy i bedzie OK tylko nie oszczedzaj na czesciach nie kupuj jakiegos badziewia roznicy w cenie nie bedzie kolosalnej a masz pewnosc i zawsze po sciaganiu glowicy jest zalecane planowanie jej. A sprawa z zamuleniem to stawiam na jakies czujniki lub przeplywomierz.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 03:26:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Dzisiaj zaprowadziłem do mechanika. Będą wymieniane szklanka te co cykają. Dowiedziałęm się również że do wymiany są pierścionki:( Czy to świadczy o dużym przebiegu czy to że poprzedni własciciel nie dbał? Jak odbioe to powiem jaka była przyczyna i co wymienione zostało.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 06:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
A co da planowanie chlodnicy?
palnowanie CHLODNICY? Z tego co wyczytalem w czasopismie "Nie" to moze dac ci spalanie rzedu 0,00001 litra wieksze i dodatkowe 1000 koni i 2000 momentu.

Cytuj:
Dowiedziałęm się również że do wymiany są pierścionki:( Czy to świadczy o dużym przebiegu czy to że poprzedni własciciel nie dbał? Jak odbioe to powiem jaka była przyczyna i co wymienione zostałoł


Jesli wymiana pierscieni to powinienes tez miec przestrzelony silnik(usuniety rant ) bo ranty zapewne beda na cylindrach i beda zalozone wieksze pierscienie. Ranty swiadcza o duzym zuzyciu (przebiegu). Jasli sie okaze ze masz dobre panewki, i ze korbowody nie jezdza na boki to bedzie niedrogi remont.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 07:53:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
marcys_s napisał(a):
Cytuj:
A co da planowanie chlodnicy?
palnowanie CHLODNICY? Z tego co wyczytalem w czasopismie "Nie" to moze dac ci spalanie rzedu 0,00001 litra wieksze i dodatkowe 1000 koni i 2000 momentu.

Oj pomylilo mi sie. Chodzi o glowicy i sie pytam jak normalny człowiek co to da? NIe chodzi mi o moc ale po co ją planują!!

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 19:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Glowica jest planowana dlatego by usunac wszelkie rysy i nierownosci jakie powstaja w trakcie demontazu. Jesli o tym zapomnisz ryzyko wywalenia uszczelki wzrasta wielokrotnie jak i zmieszania wody z olejem.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2007 16:52:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Więc głowica splanowana, nowa uszczelka nowe pierścienie szklanki nowe i panewki nowe ale na panewki musze poczekac do poniedzialku bo nie bylo w wsklepie gumki pod zawory nowe. A jak myslicie zalewać starym olejem? Mobil Super S 10W40? Na tym oleju zrobilem ok 5 tys. Czy zalewać świeżutkim?

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2007 19:17:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
dolicz jeszcze filtr oleju i olej,uszczelniacze walu i takie tam uszczeleczki. Silnik bedziesz mial czysty jak nigdy to po co lac syf...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 08:33:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
matrixs napisał(a):
Więc głowica splanowana, nowa uszczelka nowe pierścienie szklanki nowe i panewki nowe ale na panewki musze poczekac do poniedzialku bo nie bylo w wsklepie gumki pod zawory nowe. A jak myslicie zalewać starym olejem? Mobil Super S 10W40? Na tym oleju zrobilem ok 5 tys. Czy zalewać świeżutkim?


Lej czysty olej a nie jakiś przepalony.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 11:20:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Mechanik podpowiada mi aby zalać jakimś olejem niedrogim a za jakieś 500km zalać mobilem polsyntetykienm. Zeby wyplukac jakies brudy z silnika. COP sadzicie?

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 23:49:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
matrixs napisał(a):
Mechanik podpowiada mi aby zalać jakimś olejem niedrogim a za jakieś 500km zalać mobilem polsyntetykienm. Zeby wyplukac jakies brudy z silnika. COP sadzicie?

I ma racje, napisz jakie naprawa przyniosła efekty i jakie koszty. Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2007 20:32:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Dzisiaj odebrałem samochód. Szklanki juz nioe cykają w końcu jest cisza slyszę tylko ryk:) Częśći mnie wyniosły:
Pierscienie 5 sztuk-249,98zł
uszczelka glowicy 105,01zł
uszczelka rury 8zł
uszczelka kolektora wyd 10zł
uszczelka kolektora ssac 20zł
uszczelka zaworow10sztuk 20,01zł
szklanka 10szt 219,97zł
petrygo 2l 13,01zł
uszczelka dekla glowicy 35zł
filtr oleju 12zł
olej lotos 75,01zł
panewki 100zł
Mechanik wziął 245zł +planowanie czyli 290zł. Myślę że to mało za robotę. Ale robił to bliski znajomy. Olej będe wymieniał za jakieś 700km na Mobil Super S 10w40 taki jaki miałem, wcześniej.

ŁĄCZNY KOSZT WYNIÓSŁ MNIE 984ZŁ.(na częśći mam rabat)

Miałem do kupna silnik za 850zł ale nie wiadomo jak on w środku a tak mam igiełkę :D
Narazie delikatnie się obchodzę niech się wszystko "poukłada" w silniku. Dzieki serdeczne za rady. Bardzo mi pomogliście. Pozdrawiam

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: