.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:48:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 14:15:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
No i niestety dalej jest to samo, jednak że nie jest to za każdym razem, najczęściej jak postoi gorący to po odpaleniu występują taki szopki:

auto nie ma mocy kompletnie,

słychać lekkie strzały na benzynie, nie wkreca na obroty od 1000-3000 zajmuje mu z 3 sek, autem trzesie, ruszac mogę tylko z ok 4000 obr przy lekkim puszczaniu sprzęgła, dodatkowo słychać strzały w kolektor ssacy :zly:

Na gazie, wczoraj mi strzelał co skrzyzowanie łącznie 4 razy, najgorzej jest ruszyc z miejsca

problem pojawia się od tak, i od tak znika

Dodatkowo jak jest normalnie na LPG trzyma obroty 1200-1400, jak ma ograniczony zapłon 600-800 i właśnie wtedy już wiem że zaraz będzie coś nie tak i przełączam na benzynę :/

Wątpie by była to wina kabli, świec palca i kopułki bo jak juz pisałem wszystko podobno oryginalne, bosch beru ngk (łącznie ponad 700zł)

wymieniłem ten stukowy
wymieniłem czujnik temp

Co mi jeszcze zostało :zly: Wymieniać można wszystko tylko z tego co liczę to juz by sie drugi silnik uzbierał :533:

Moze problem tkwi w hallu?? Cewce Module zapłonowym??

Jak sie odnosi do tego przepływomierz?? Co on powoduje?? Wpływa na zapłon?? Kupiłem dodatkowy awaryjny jakby gaz rozwalił klapkę spiętrzająca, może podmienić i zobaczyć czy to to??

OGÓLNIE POMOCY :542:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 14:46:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Banalne pytanie : Lewego powietrza przypadkiem Ci nie ciagnie ?
Posprawdzaj gumy i wezyki podcisnieniowe. Teraz z rana jest zimno, to i guma jest sztywna a jak sie nagrzeje, to robi sie elastyczna i moze ciagnac bokami.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 17:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
A gdzie są wężyki podciśnieniowe?? Być może przy wtryskach mi gumki poszły :/

Ale co to ma do "ginięcia" zapłonu :(

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 20:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
Schiedel ja nie wiem co ty robisz z tym autem ze co chwila cos ;/
Żartuje :D
Powodzenia w usuwaniu usterki :peace:

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 22:05:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Moze po prostu natknełem sie na bombę która własnie wybucha w postaci awari od zawieszenia, poprzez ciągle mgające światełko od hamulcy, przyspieszanie na poziomie fiata 125p, strzelania na gazie i benzynie, przygasające oswietlenie zegarów, kopiące prądem za każdym razem po zgaszeniu aż po skrzypiące drzwi przednie podczas otwierania, jeszcze rok się pomęcze a potem oddam za grosze o ile to coś rok przejeździ :galy: :zly: :533:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 22:35:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Skoro strzela w dolot, to albo cos Ci zubaza mieszanke - lewe powietrze ,
albo przyspiesza zaplon. Cos nie tak z aparatem zaplonowym, czujnikiem hala, cewka zapl. ECU silnika.
Zacznij od sprawdzenia masy silnik - karoseria, karoseria - aku.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 17:11:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2006 10:54:49
Posty: 21
Lokalizacja: Wieliczka
jeszcze ja się podłączę: mam bardzo podobne objawy, z tym że u mnie na biegu jałowym silnik idealnie sie wkręca na obroty, ale tylko gdy otworzę pierwszą przepustnicę (więc nacisnę około pół gazu). Gdy naciskam pełny gaz, silnik nie może przekroczyć ok 3000 obrotów, nie wkręca się, odnosi się wrażenie, jakby klapa przepływomierza nie podnosiła się i silnik sie dusił - klapa jednak chodzi prawidłowo). Układ szczelny. Myślicie, że to również może być od czujnika spalania stukowego? Może rozrząd przeskoczył? Any idea?

_________________
Audi w fazie krótkoterminowych marzeń
CAR-AUDIO maniak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: