.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 02:45:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 15:10:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
ano przebywam.. juz 12 lat.... cza szybko leci, niestety ja do polski juz nie jezdze tak czesto, raz w roku moze jak sie uda....jak bedziesz jechal E6 to za moss 10km , przy e6 jest daf i ssangyong po prawej , w rade, pewnie bede tam krecic jak ty bedziesz sie cieszyc do polskiego "zarcia" ... przywiuzl bys mi krakowskiej ;)

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 20:04:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
a wracając do tematu. kupiłem tytanowe wiertło do metalu za 6zł o śr. 5mm i za jego pomocą rozwierciłem te śruby tak że łepki pięknie odpadły. wiertło okazało się bardzo ostre - wchodziło w te śruby jak w masło - nawet nie trzeba było specjalnie wiertarki przyciskać. na zdjęciu widać efekt działań - torxy pięknie odcięte...

Obrazek

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: