.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 02:44:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 08:29:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Moze przygotuj sobie seryjny soft, zamiast tego MTM zanim nie doprowadzisz motoru do nalezytego stanu....i potem powrot do softu MTMa.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 14:44:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2007 10:17:18
Posty: 26
Siemano. Dzięki wszystkim za rady. Kupiłem w serwisie w Niemczech wszystkie częsci potrzebne i jest OK. Zero błędów a auto zap$%^$% na maxa. Powiem wam przy okazji że częsci w ASO w Niemczech są oko 20-30% tańsze jak u nas w ASO i tylko nieznacznie droższe od zamienników. Po wymianie N75 na nowy wszystko z silnikiem OK. Zauważyłem też że filtr paliwa był strasznie zapchany i po wymianie szczerze auto zapieprza jeszcze lepiej.

BiLu: uwazaj na slownictwo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 15:18:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Fajnie :)

Napisz prosze ceny czesci, jakie kupowales ? Chcialbym sobie porownac.
Za N75 po znizkach w ASO placilem 200 PLN

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: