piotr_w5 napisał(a):
Pytanie niby proste ale uzasadnione gdyż od 1,5 roku bujam się z drganiami w zakresie obrotów 1800-2100 na 4 i 5 biegu podczas przyśpieszania. Czytałem chyba wszystkie tematy na tym forum (i na innych też) na ten temat. Dużo ludzi miało takie same objawy ale temat zawsze się urwał bez zakończenia a ja wymieniam w swoim audi wszystko co się da i nic się nie zmienia pozatym że drga coraz mocniej i hałasuje przy tym że nie da się jechać. Musi być ktoś kto to wyjaśnił bo tyak nie da się jeżdzić. Proszę o odpowiedz.Pozdrawiam
U mnie jest podobnie jednak w dolnym zakresie obrotów, pomiedzy 1000 a 1800. Są delikatne szarpania ale nie jest to bardzo odczuwalne, aż tak aby strasznie przeszkdszało. Pyania jakie mi sie nasuwają to:
Czy jeżdzić tak dalej i bawic sie w regeneracje pompy dopiero jak się pogorszy ?
Czy pompę można jeszcze jakoś elektronicznie skorygować aby dawała "równiejsze" dawki ?
Zaniepokoiły mnie troche stwierdzenia że może to mieć negatywny wpływ na tłoki i silnik.
Mechanik stwierdził na 95 %, że to pompa.
Negatywny skutek też jest taki u mnie, że ciekną przewody przelewowe po lewej stronie silnika. Ciekną nawet po wymianie na nowe bo jest za duża dawka i będą ciekły.Tak powiedział mechanik. Czy to prawda , takie są objawy ?