skoro miales po przerywane wezyki albo jakis brakuje tzn ze masz problem z podcisniem a tez mianowicie z PCV, !!! nie wiem czy w audi tez jest PCV ale skoro jest to wyszukalem na na jednej stronie
http://www.imperialclub.com/Repair/Fuel ... ew.htm#PCV ze to jest przyczyna 'backfire'. Ale dozac do rzeczy, problemem stalo sie zapalenie silnika a nawet dochodzilo do wybuchow podczas zapalania. az wkoncu rozwalilo gorna, plastikowa, polowke kolektora ssacego. napoczatku myslalem ze to byla wina wtryskow ale dalem wtryski do servisu w celu sprawdzenia bo nowe kosztuja fortune, i okazalo sie na diagramie ze nie byly do konca ok ale ponoc je ustawili, jedna gumka na wtrysku byla uszczerbana iprzez nia moglo sie saczyc paliwo i zbieralo sie w kolektorze.. ok kupilem te czesci naprawilem i jazda. autko chodzilo super, ale przez tydzien. mialem problemy z uruchomieniem az znowu stalo sie to samo co wczesniej znowu doszlo do wybuchu !!! to jest bardzo wazne zeby wszystko szlo tak jak ma isc u mnie zanieczyszenia ktora wracaja, sa odprowadzane z i ida spowrotem do kolektora w celu ponownego spalenia. tym razem zrobie swoj patent i pier... niemieckich inzynierow.
dam zaslepke z kolektora ssacego do ktorego wchodzi wezyk od vaccum system, ktory miedzy innmi jest polonczony do glowic z ktorych wyciaga opary olejowe, moj patent bedzie szedl tak . dam tam zaslepke jak juz mowilem a odprowadzenie z glowic puszcze w dol. omine ten jebany system wezykow i powiem wam jak sie autko sprawuje.. juz niedlugo relacje tylko jak dostane nowy dekiel kolektora ssacego.. chyba ze ktos ma taki na zbyciu???