Czesc
Cala niedziele proboje rozszyfrowac niemiecka ksiazke serwisowa po zapalaniu sie kontrolki inspection service przy 190 tys.
Kupilem auto kilkanascie dni temu z niemiec z oryg. ksiazka serwisowa, ktora byla prowadzona do 164 tys. do 06.2005, pozniej nie ma zadnych informacji co dzialo sie dalej.
Zaczelem sie zastanawiac na ile te 189 tys., ktore mam na liczniku sa oryginalne
Glownie idzie o rozrzad ktory wg. ksiazki byl wymieniany przy 120 tys., pozniej nie ma zadnych adnotacji, teoretycznie powinna byc nastepna wymiana przy 180 tys. czy moze przy 240 tys.?
Druga sprawa to olej, przy silniku jest przyczepiona oryginalna karteczka Mobil 1 0 w 40, z data wymiany 25.03.2007 przebieg 183 tys. km, czy zostawic olej w spokoju (nic nie brakuje) i wymienic go razem z filtrem powietrza i oleju przy ok. 200 tys. km? Co radzicie?
Jeszcze jedna sprawa jak sie myle to mnie poprawcie, czy service inspect wyskakuje zawsze co 30 tys. km? Moglo by to sugerowac ze oryginalnie licznik ma ok. 210-240 tys. km, a nie jak teraz 190 tys.
Przepraszam za tyle pytan, ale wole zapytac niz pozniej ladowac kase w naprawy.
Pozdrawiam
Ps. Jak wybralem zly dzial to prosze moda o przeniesienie tego tematu.