.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:25:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] gaśnie
PostNapisane: 26.maja.2007 13:15:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2007 23:15:59
Posty: 5
Witam mam taki problem w swoim samochodziku mam audi b4 1992 r z silnikiem 2,3 automat i zagazowany (instalacja jest zwykła :( ) odpalam go tak jak odpalac sie powinno z benzyny lecz gdy samochod przejdzie samoczynnie na gaz to gasnie i musze dodawac delikatnie gazu zeby mozna było ruszyć, po przejechaniu 200-300 metrów juz nic sie nie dzieje , lecz gdy sie zatrzymm i zgasze silnik ponownie dzieje sie to samo i nie wazne czy przejechalem 10km czy 100 prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 18:21:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
W tym silniku gaz I generacji to ciężka sprawa. Wiem po sobie. Najlepiej sekwencja albo blos. Nie mniej jednak spróbuj podjechać do gazowników niech ci ustawią prawidłową mieszankę na wolnych obrotach. Może pomoże.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 22:34:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
KorNoLio napisał(a):
W tym silniku gaz I generacji to ciężka sprawa. Wiem po sobie. Najlepiej sekwencja albo blos. Nie mniej jednak spróbuj podjechać do gazowników niech ci ustawią prawidłową mieszankę na wolnych obrotach. Może pomoże.


To sie teraz popisales z sekwencja :peace:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 06:29:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Schiedel napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
W tym silniku gaz I generacji to ciężka sprawa. Wiem po sobie. Najlepiej sekwencja albo blos. Nie mniej jednak spróbuj podjechać do gazowników niech ci ustawią prawidłową mieszankę na wolnych obrotach. Może pomoże.


To sie teraz popisales z sekwencja :peace:


No rzeczywiscie trochę sie rozpędziłem. Chodziło mi o III generację, wtrysk ciągły.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 16:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2007 23:15:59
Posty: 5
i juz jest wszystko dobrze w parowniku był poluzowany jeden przewód i zasysał mi lewe powietrze


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: