witam!
Te symbole są od typów silnika -1Y od 1,9D od B3 AAB od 2,4D od T4 co przy skłonnosciach producentów do unifikacji jest podobne -te same średnice tłoka i skok a montowane w róznych silnikach , w moim AAS też pewnie tak jest .
Trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie oleju i nie sugerować się wskazaniami manometru -po rozgrzaniu ma niskie ciśnienie ok 1bar (w mądrych księgach jest napisane ,że min 2bar przy 2000 obr).W moim przypadku też było podobnie ,że też szukałem przyczyny niskiego ciśnienia ;założyłem pompę od TDI i było podobnie .
Specjaliści od tych silników twierdzili ,że wystarczające ciśnienie na obrotach jalowych jest 0,5bar .Twierdzili również , jest zamontowany układ porównujący ciśnienia w glowicy ,na wale i na hydraulice (tzw SAZ).ZAcząlem szukac tego ustrojstwa ale nie mogłem znależć -podejrzewam ,że poprzedni właściciel miał problemy z tym i zwyczajnie to ustrojstwo wytrzasnął , toteż dałem sobie pokój ztym problemem .Jeśli tak rzeczywiscie ,to kolegów znających te silniki prosilbym o potwierdzenie tegoż faktu.
_________________ C-4 100 Avant 2,5 TDI prawie
A tak w ogóle miłośnik kle kle-kotów
|