.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:01:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 21:39:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Tucek nie przesadzaj... ;)
Życie nie może być usłane tylko różami... :diabel:

Gregory pięknie Ci to opisał. :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 20:27:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
tucek napisał(a):
Panowie poratujcie
poszukuje jakiej wersji VAG która bedzie mi działac a kabelkiem na USB
bo mnie juz krew zalewa

Sciagnij z tego linku co napis gregory a po haslo napisz do mnie bo na forum chyba nie mozna tego podawac publicznie :diabel: :diabel:

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 21:05:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ja też mam fejsa z KKL na USB z Viakena - jakież było moje zdziwienie, jak się nie mogłem połączyć z kilmatronikiem :galy: Pojechałem do zaprzyjaźnionych elektroników, oni podłączyli swój fejs i też d... blada! Poszło dopiero na orginalnym :galy: Co za shit - okazuje się, że na drugim klimatroniku jest to samo - przekleństwo walone z tą diagnozą... a klima jak nie działała tak nie działa - uwalony kompresor :( albo zawór w kompresorze... bo klima błędów i tak nie ma a cały klimatronik był już sprawdzony kabelek po kableku - goście się nieźle zawzieli :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 21:36:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Grześ,
z klimą można się połączyć - trzeba zmienić latency w COM'ie [menedżer urządzeń] z 16 na 12.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 21:53:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Grześ,
z klimą można się połączyć - trzeba zmienić latency w COM'ie [menedżer urządzeń] z 16 na 12.

;)


Potwierdzam w całej rozciągłości ;)
Też się nie mogłem połączyć, ale maestro meszrum jest w takich sprawach nieoceniony :diabel:
Właściwości portu COM, pod którym chodzi VC - funkcja ADVANCED i przestawienie latency na 12 ms sprawi, że wszystko Ci zadziała, Grześ.
Mesz powinien opatentować ten sposób :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 22:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Tu można ściągnąć najnowsze oprogramowanie VAG-COM. Proszę wybrać odpowiednią wersję programu stosownie do posiadanego interface’u (COM lub USB).





http://www.vag-com.pl/download.htm

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 22:56:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
meszrum napisał(a):
Grześ,
z klimą można się połączyć - trzeba zmienić latency w COM'ie [menedżer urządzeń] z 16 na 12.

;)


Dzięki Mesz! Jutro spróbuję (z ciekawości).

Swoją drogą to jak powiem o tym temu co grzebał u mnie w elektronice (a mądry chłop jest :diabel: ) to się zdziwi :diabel:

Maszrumie - czy jest coś, czego nie wiesz o Audi/TDI/VAGu? :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:26:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
GrzesB napisał(a):
Maszrumie - czy jest coś, czego nie wiesz o Audi/TDI/VAGu? :):


Nie ma takiej rzeczy... :diabel:
Wrodzona skromność nie pozwoli mu się odezwać, więc odzywa się jego LAWYER :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 18:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2007 16:26:04
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
Witam jakie jest haslo do archiwum paczki vag ?

_________________
www.kurkonet.wroclaw.pl

A3 8P 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 22:04:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Kurcze... przestawiłem jak mówiliście - próbowałem też innych poziomów... raz się połączył, odczytałem błędy i to wszystko. Więcej się nie udało. Co więcej - z innymi sterownikami też urywa połączenia - nie od razu ale np. po minucie także nie sposób cokolwiek zdiagnozować :( Macie jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 22:09:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ja stosuję to tylko doraźnie Grześ, po połączeniu ze sterownikiem, przestawiam z powrotem latency na 16 ms tak jak było.
Co prawda mi nie rozłącza połączenia, chyba, że chodzi o adaptacje w 01 - engine, tutaj rozłącza mi non stop niezależnie od ustawienia.

Pamiętaj, że po każdej nieudanej próbie musisz resetować kluczykiem.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 22:27:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
carlnova napisał(a):
Ja stosuję to tylko doraźnie Grześ, po połączeniu ze sterownikiem, przestawiam z powrotem latency na 16 ms tak jak było.
Co prawda mi nie rozłącza połączenia, chyba, że chodzi o adaptacje w 01 - engine, tutaj rozłącza mi non stop niezależnie od ustawienia.

Pamiętaj, że po każdej nieudanej próbie musisz resetować kluczykiem.


1. Do kluczyka już doszedłem - ale z jakimś sterownikiem podłączyłem się w ogóle bez kluczyka :diabel:
2. Jak będę miał troszkę więcej czasu to spróbuję jak mówisz - zobaczymy... jutro mam jednak zarobiony dzień :zly:
3. To, że w moim starym wozidełku nie miałem problemów z komunikacją nastrajało mnie pozytywnie - a tu autko o 12 lat młodsze i zęby pokazuje... ale ja z nim zatańczę :diabel: :diabel: :diabel:


A tak mnie nawyzywał mój gad:

01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
31-10 - Open or Short to Ground – Intermittent

Obstawiam uwalony kompresor :( -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 08:51:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
GrzesB napisał(a):
A tak mnie nawyzywał mój gad:

01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
31-10 - Open or Short to Ground – Intermittent

Obstawiam uwalony kompresor :( -


Nieźle Cię nawyzywał :diabel:
Ten pierwszy jest od dmuchawy świeżego powietrza.
Obydwa są sporadyczne, więc skasuj i za jakiś czas sprawdź, czy nie pojawią się znowu.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 11:19:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
carlnova napisał(a):
GrzesB napisał(a):
A tak mnie nawyzywał mój gad:

01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
31-10 - Open or Short to Ground – Intermittent

Obstawiam uwalony kompresor :( -


Nieźle Cię nawyzywał :diabel:
Ten pierwszy jest od dmuchawy świeżego powietrza.
Obydwa są sporadyczne, więc skasuj i za jakiś czas sprawdź, czy nie pojawią się znowu.

Nawyzywał jeszcze bardziej :P ale nie napisałem bo znam przyczynę i jest raczej zamierzona a niżeli przypadkowa. Pierwszy to faktynie jakaś lipa bo dmuchawa wieje aż miło, ale drugi to uwalony kompresor - niestety klima nie bangla i został albo zawór w kompresorze (N280) albo sam kompresor - w klimie miałem 100g za mało gazu i zero oleju więc sprawa jasna :( Dzisiaj może uda mi sie wyciągnąć kompresor i go rozebrać bo w tych pudłach bez gazu i oleju w klimie nie można jeździć - kompresor cały czas pracuje i nie jest tak jak w starym C4, że załączany jest sprzęgłem elektromagnetycznym. Samochód stoi już 2 tygodnie bo nie mam czasu tego ogarnąć i śmiagam znowu C4 (tutaj klima bez zarzutu). Jak zrobię kompresor to za karę C5 dostanie możliwość przejażdżki po mieście na "S" - to nie będzie POM :) :diabel: :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: