Witam! Jest maly problem z tdi'kiem znajomego. wczepilem sie interfejsem. nie ma zadnych bledow zapamietanych. popatrzylem troche na bloki i zauwazylem, ze przy depnięciu pedalu gazu do oporu robi się chwilowe przeladowanie (do 1,5 bara doladowania) w okolicach 2500-3000 obrotow po czym gwaltownie doladowanie spada do 0,5 bara (czuc to tez na przyspieszaniu) i potem znowu rosnie i stabilizuje się w granicach 1 bara i tak juz pozostaje i samochodzik plynnie dalej przyspiesza. za kazdym razem tak jest. test byl robiony na 2gim i 3cim biegu z niskich obrotow.
Z tego co popatrzylem pod maską to znalazłem przelamany węzyk ciśnieniowy do przepustniczki przy kolektorze ssącym, ale jego wymiana nic nie zmieniła. cięgno od zmiennej geometrii chodzi bez zastrzerzen i zacięć w całym zakresie. rurki podcisnieniowe przy N75 i tym od egru wyglądają na prawidłowo podłączone i szczelne.
zrobilem loga bloku 10 na 3cim biegu od ~1000obr/min do 4500. mam jeszcze 1szy, 3ci, 4, 5, 8 - jesli potrzeba to tez wrzuce.
wlasciciel twierdzi, ze kiedys ten samochod byl zwawszy, chociaz na moje odczucie przy ~150KM i mase pewnie z 1700-1800kg to wydaje się całkiem zwinny. na 4, 5, 6 dalej cisnie.
P.S. szkoda, że nie sprawdzilem 11-tki...
P.S. oczywiście, że nie ael, moja pomyłka. to jest AFB