.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 15:46:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 b3 1.8S] problem z obrotami
PostNapisane: 10.kwi.2007 08:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 17:35:01
Posty: 5
Witam
Mam problemik z obrotami. Mianowicie na gazie i na benzynie nie trzyma wolnych obrotów. Jak stoi na luzie to powoli obroty zaczynaja spadac do jakis 600 i telepie jak by miał zgasnac. Wymieniałem juz swiece przewody kopułke aparatu i palec rozdzielacza. Silniczek jest gaznikowy.
Nie znam oznaczenia tego silnika bo niestety jest pokradziezowy i mam polskie nr nabite.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 15:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
jedz jeszcze na analize spalin(mozliwy zbyt bogaty/ubogi sklad), lub lapie lewe powietrze na gumie pod gazniczkiem(koszt ok.60zł)poruyszaj filtrem aby sprawdzic czy obroty rosna-spadaja

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 22:41:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2007 20:39:57
Posty: 3
dokładnie guma pod gaznikiem/wtryskiem lub wezyk z serwa przy kolektorze.

_________________
Audi 80 1.8 '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2007 07:24:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
napisz chociaż jaki masz gaźnik. Ja też bym stawiał na nieszczelność układu podciśnienia. Pęknięcia na gumowej podstawie gaźnika możesz nie wyczaić gołym okiem, ale jeśli przy przechylaniu na boki gaźnika obroty się zmieniają - guma do wymiany. Sprawdź również wężyki podciśnienia: do filtra, do aparatu zapłonowego, do serwa, do zbiorniczka podciśnienia (jeśli go masz).

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2007 07:30:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zgadza się - albo guma pod gaźnikiem albo układ podciśnienia. Jest kilka możliwości:
- wężyki (czasami wyglądają na sprawne, a pod plecionką jest popękana guma i zasysa powietrze)
- nieszczelna membrana siłownika podciśnieniowego w aparacie zapłonowym lub gaźniku.

Sprawdź jeszcze stan palca rozdzielacza zapłonu - czasami wyczyszczenie lub wymiana czynią cuda.

Kiedyś miałem taki problem w B3, szarpał zwłaszcza przy ruszaniu - raz tak szarpnął, że silnik wyskoczył z poduszek i zablokował drążek kierowniczy :peace: Ale to inne czasy były :diabel:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: