.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:48:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1.9TDi ASV] Logi do oceny
PostNapisane: 03.lip.2007 10:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2007 10:54:53
Posty: 138
Lokalizacja: Gdańsk
W końcu udało mi się podłączyć auto do VAGa i porobić parę testów. Ponieważ to był mój pierwszy raz, to bardzo prawdopodobne, że testy te nie zostały wykonane prawidłowo. Proszę wiec wpierw o zwrócenie uwagi na ten fakt.
Logi prezentują się następujaco:
LOG-01-003
LOG-01-011
LOG-01-013

Poza tym mam dodatkowe pytanie. Czy skanowanie VAGiem powinno się robić z uruchomionym silnikiem, czy wystarczy, że włączony jest zapłon?

Dodatkowo trafiły mi się takie błędy podczas skanowania. Co one oznaczają?
--- DTC-17
Control Module Part Number: 8L0 920 900 E
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D55
Software Coding: 00040
Work Shop Code: WSC 76864
Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0D4107016
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
--- DTC-35
Control Module Part Number: 8D0 862 257 B
Component and/or Version: ZV-Pumpe, Funk D16
Software Coding: 14913
Work Shop Code: WSC 06435
1 Fault Found:
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

_________________
A3 8L1 LZ9W ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:01:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Logi dynamiczne 003 i 011 wygladaja wzorowo.
W 013 też jest ładnie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 11:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ciekawe dlaczego zadane cisnienie doladowania turbulum rosnie wraz z obrotami .... :okulary2:
dlaczego nie jest stałe i troszke wiecej wymaga jak w seryjnej 110-tce ...
moze cos było dłubane ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 12:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2007 10:54:53
Posty: 138
Lokalizacja: Gdańsk
spanky napisał(a):
ciekawe dlaczego zadane cisnienie doladowania turbulum rosnie wraz z obrotami .... :okulary2:
dlaczego nie jest stałe i troszke wiecej wymaga jak w seryjnej 110-tce ...
moze cos było dłubane ... :?:

Ja w nim nic nie dłubałem :): ale autko mam dopiero 2 miesiące. Przede mną miała je kobieta, która za wiele nie jeździła (autko ma 89 kkm zrobione). Za to często korzystała z tylnych drzwi od strony kierowcy, bo zdecydowanie gorzej się zamykają. Może jakiegoś bobasa tam woziła, bo na tapicerce jest parę drobnych plam, których nie mogę się pozbyc :/
A jako, że kobieta, to auto pałowane raczej nie było, ale też wątpie by czekała po zatrzymaniu się na uspokojenie turbinki. Cieszy mnie więc ocena Baskeciora :)
Ale może jeszcze jakieś uwagi/sugestie? Może jeszcze jakiś test wykonać?

_________________
A3 8L1 LZ9W ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: