.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:54:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2,5 TDi] odpalenie przy wysokiej temp.
PostNapisane: 05.lip.2007 19:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2007 19:57:53
Posty: 33
Lokalizacja: Jadowniki- Wiedeń
Witam
Pewnie problem ten był juz poruszany, ale spytam jeszcze raz. Chodzi o palenie jak świece żarowe nie grzeją bo temp. zew jest wysoka a mianowicie czasami odpala bez problemu a czsami trzeba pokrecić długo i wtedy pojawia się za samochodem siwy dym. Dodam że gdy świece grzeją to pali na dotyk i tak samo jest jak silnik ciepły. Po podłaczeniu pod vaga nie pokazał żadnych błędów. Aha czujnik temp (ten 4-pinowy) wymieniłem.

edit by Buba : proszę poprawnie tytułować wątki !! lektura FAQ jest obowiązkowa !!

_________________
Audi A4 Avant 2,5 Tdi 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 2,5 TDi] odpalenie przy wysokiej temp.
PostNapisane: 06.lip.2007 09:02:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Sebo79 napisał(a):
Witam
Pewnie problem ten był juz poruszany, ale spytam jeszcze raz. Chodzi o palenie jak świece żarowe nie grzeją bo temp. zew jest wysoka a mianowicie czasami odpala bez problemu a czsami trzeba pokrecić długo i wtedy pojawia się za samochodem siwy dym. Dodam że gdy świece grzeją to pali na dotyk i tak samo jest jak silnik ciepły. Po podłaczeniu pod vaga nie pokazał żadnych błędów. Aha czujnik temp (ten 4-pinowy) wymieniłem.



kat wtrysku sprawdzałes ... ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 11:27:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Pompa wtryskowa konczy zywot mechanicznie.Oddaj na diagnoze do Bosch to wyjdzie, ze nie utrzymuje cisnienia przy starcie. Typowy objaw na cieplym silniku.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 18:19:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2007 19:57:53
Posty: 33
Lokalizacja: Jadowniki- Wiedeń
Właśnie jak wróce do kraju to sprawdze kąt wtrysku bo jeszcze tego nie robiłem. A sądzicie że on jest przyczyną takiego zachowania?

_________________
Audi A4 Avant 2,5 Tdi 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 18:59:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Może być kąt wtrysku, mogą być dawki rozruchowe, może być i pompa...
Ja niestety przychylam się do teorii Jacka... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 19:42:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Sebo79 zawsze lepiej zacząć od kąta wtrysku. VAG-ina w Twoim przypadku powinna być podłączona i sprawdzony kąt. Pompe zawsze można dać do regeneracji, ale jakąś rozsądną kolejność należałoby zachować. W mojej padaczce po wymianie rozrządu było podobnie. Jeździłem tak 2 dni, bo mi się laptok zesrał i nie mogłem sprawdzić kąta a objawy były jak u Ciebie, ale niestety musisz brać równiez pod uwagę to o czym wspomnieli koledzy wcześniej.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: