Daniel
...żeby było jasne.
...termostat nie padł Ci
według carlnovy, tylko padł w rzeczywistości.
Zaznaczam, że przy ochłodzeniu na jesień nie będziesz miał na nim większej temperatury jak 75*C, a jazda na niedogrzanym silniku to nic dobrego...
Decyzję podejmij więc sam.
Co do Twoich druciarskich mechaników
...a co mają powiedzieć ?
...jak mają przed sobą perspektywę rozbierania rozrządu za free i ewentualnego zwrotu kosztów za wlanie niewłaściwego płynu ?
Muszą mówić, że wszystko jest OK
Opcja nr 1 - wydrukuj sobie log 001 poz.4 i log 007 poz.4 i pokaż to np. nawet w ASO lub BOSCH Service z prośbą o opinię - jeżeli nie ufasz carlnovie.
Opcja nr 2 - poczekaj do pierwszych mrozów i zaloguj auto ponownie - będziesz niemile zaskoczony...
Tyle, że wtedy panowie z druciarni całkowicie zapomną, że to oni stwierdzili, że ten termostat jest OK i nie ma potrzeby wymiany go razem z rozrządem...
Spójrz na 007 użytkownika o nicku sebaa:
Tutaj ewidentnie widać, że silnik był nie rozgrzany, np. porównując wskazania do temperatury oleju - u Ciebie mimo, że auto było super rozgrzane, przyjechałeś do mnie ze 20 km na Kołbaskowo, przy temperaturze oliwki 96,8*C - temperatura płynu jest tylko 82,5*C