.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 06:11:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 2,6 v6] Jak uruchomię, nie mogę dodac gazu...
PostNapisane: 14.paź.2006 10:22:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Cześć, jak w temacie, zapalam po nocy idealnie, silnik równiutko pracuje :D , ale do momentu kiedy chcę dodać gazu :/ . Jak próbuję to się dusi, strzela w wydechu a ostatnio zaczął tak stukać, że się przestraszyłem :galy: , jakby ktoś młotkiem napieprzał w blok. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu ucichło :?: . Jak mi się uda, krótkimi puknięciami w pedał, przejść na wysokie obroty to chodzi dobrze i co ciekawe, po przełączeniu się na gaz też od razu jest dobrze :> . Ufff..., jakieś pomysły może?

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 18:16:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
1. pompa paliwa, filtr paliwa zapchany, jezeli dobrze dziala na gazie
2. jezeli nie to zwalony rozrzad, uklad zaplonowy, spadniety kabel/uszkodzony potencjometr na przepustnicy

i jeszcze 1000 innych rzeczy, opisz szcegolowo

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 21:58:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Spoko idzie na obu paliwach 200/h i jeszcze ma trochę zapasu, więc większość sugerowanych usterek odpada. Problem pojawia się tylko jak jest zimny silnik i trwa kilka minut, aż się przełączy na gaz, bo wtedy jak ,,ręką odjął". Jak się dobrze nagrzeje i przełączę na Pb, to tez działa normalnie. I jeszcze to łomotanie, jakby młotek na tłoku lezał, jak wciskam gaz mimo, że się dławi. :peace:

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 09:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
coz z tego co mowisz to nie najelepiej to wygalda, moze jakies spalanie stukowe na skutek zle dobranej mieszanki na zimnym, ale cos to za mocno wali. Nic, standardowo sprawdz czujnik temperatury, a jak jest zimy podlacz kompa i sprawdz jaki jest kat zaplonu, moze cos mu sie chrzani przez ktorys z czujnikow

z innej beki sproboj wylaczyc gaz i zobaczyc co bedzie jak sie nagrzeje na beznynie, czy sie poprawi

a i jaki masz gaz? sekwencje czy parownik?

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 09:46:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Bankowo czujnik temperatury cieczy. Jak jest uszkodzony, to na zimnym wlasnie tak sie zachowuje, bo ECU nie dostaje raportow o temp silnika i idzie zla mieszanka,a jeszcze moze na rozgrzanym byc problem z odpaleniem, bo go zalewa.Sporo o tym bylo

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 09:49:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze wystarczy tylko przeczyscic styki i dogiac wsuwke tego czujnika. Moze po prostu sie wysunela lub przerwal sie kabelek.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
opperator napisał(a):
Bankowo czujnik temperatury cieczy. Jak jest uszkodzony, to na zimnym wlasnie tak sie zachowuje, bo ECU nie dostaje raportow o temp silnika i idzie zla mieszanka,a jeszcze moze na rozgrzanym byc problem z odpaleniem, bo go zalewa.Sporo o tym bylo


I na zimnym, i na ciepłym zapala idealnie, tylko na zimnym się dławi, mimo wciskania gazu robi bu,bu,bu,bu...spada do 300-400 obr. strzela w wydech i zaczyna się perkusja, aż zgaszę i uruchomię znowu. Gaz Diego. Gdzie jest ten czujnik (ten czujnik) :?:

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 22:54:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Gdzies przy bloku na gornym wylocie weza cieczy chl. do chlodnicy

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 08:32:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czujnik temperatury, sondy lambda (sprawdź ich podgrzewanie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 09:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Cześć, sprawa bardzo dziwna. Miałem gaz. inst. sekwencyjną ustawioną przez ,,,fachowca""bardzo ,,bogato", przez co czasy wtrysków były mocno skracane, ale w jaki sposób wpływało to na to, że po uruchomieniu na benzynie nie chciał chodzić , aż do przełączenia na gaz - nie wiem. Po zakupie interfejsu do gazu i poprawnym ustawieniu instalacji , praca na benzynie wróciła do normy i tak jest do dziś. Może sterownik gazowy wpływa lub wręcz przejmuje sterowanie wzbogaceniem obu paliw, i jak było za bogato to się silnik zalewał? Tak sobie tylko mędrkuję.....

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 16:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
opperator napisał(a):
Bankowo czujnik temperatury cieczy. Jak jest uszkodzony, to na zimnym wlasnie tak sie zachowuje, bo ECU nie dostaje raportow o temp silnika i idzie zla mieszanka,a jeszcze moze na rozgrzanym byc problem z odpaleniem, bo go zalewa.Sporo o tym bylo


Gdzie on jest i który ja mam te same objawy od kilku dni.
Jak zapale na benzynie tp rzez 2 minuty mam tak jakby spalanie było nie w tym momencie co trzeba i słychać prace wszytskich cylindrów ale pierdzaco i duże drgania co się przenosza na kareoserię

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 16:50:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
blackstarpro napisał(a):
Cześć, sprawa bardzo dziwna. Miałem gaz. inst. sekwencyjną ustawioną przez ,,,fachowca""bardzo ,,bogato", przez co czasy wtrysków były mocno skracane, ale w jaki sposób wpływało to na to, że po uruchomieniu na benzynie nie chciał chodzić , aż do przełączenia na gaz - nie wiem. Po zakupie interfejsu do gazu i poprawnym ustawieniu instalacji , praca na benzynie wróciła do normy i tak jest do dziś. Może sterownik gazowy wpływa lub wręcz przejmuje sterowanie wzbogaceniem obu paliw, i jak było za bogato to się silnik zalewał? Tak sobie tylko mędrkuję.....


Swego czasu miałe bład w kompie LPG i mi nie przełączał na gaz przez co jeździłem 1mc na benzynie i było super żadnych problemów

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: