.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 03:33:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B6 3.0 V6 ASN] - 16825 - EVAP Emission Control Sys
PostNapisane: 31.sie.2007 08:17:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 17:34:39
Posty: 15
Witam

Mam taki problem - co jakiś czas zaczyna się świecić Engine Check i powtarza się taki błąd (chwilowo nie miałem czasu żeby się tym zając porządnie - stąd wyrażenie "powtarza"):

Kod:
Chassis Type: 8E - B6 Audi A4
Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,36,37,45,46,55,56
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 909 559 E 
   Component: 3.0L V6/5V      G   0001
   Coding: 0016711
   Shop #: WSC 49280
4 Faults Found:
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
            P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
            P0306 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
            P0305 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0000 0000


oraz:
Kod:
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 909 559 E 
   Component: 3.0L V6/5V      G   0001
   Coding: 0016711
   Shop #: WSC 49280
1 Faults Found:
16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
            P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded
Readiness: 0000 0001


Czy ktoś byłby w stanie objaśnić laikowi o co w tym chodzi, co z tym zrobić i jak ? Z góry dziękuję za wszelkie info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2007 09:44:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wszystkie te błędy spowodowane są pierwszym z nich - 16825.
[pali się pewnie kontrolka]

zaczynamy od sprawdzenia dwóch zaworów [przynajmniej ja bym sprawdził] - N80 i N115 [znam nazwy angielskie - polskie są pewnie z kosmosu].

sprawdzenie polegać będzie na podmianie [ :d ] albo:
- dla N80: przeprowadzeniu output test'u;
- dla N115: włączeniu basic settings.


w zasadzie nie powinieneś robić tego sam - dlatego nie podaję szczegółów.

:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2007 12:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 17:34:39
Posty: 15
Dziękuję bardzo za odpowiedź, zaczynam szukać dobrego warsztatu w okolicy ;-)


"[...] occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile" ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: