.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 03:40:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 AFB] OCENICIE LOGI...?
PostNapisane: 02.wrz.2007 11:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Mam małą prośbę -czyli chciałbym żebyście ocenili logi z mojej niuni,
z góry dziękuje
pozdrawiam...

wiec tak ;na pocztek BS:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15f ... c03ec.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/368 ... 0622d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d82 ... 42850.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0f ... 3c717.html

Statyczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d73 ... 0a511.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71a ... 8ce99.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec8 ... 73974.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa6 ... 1dd1d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bef ... b93c8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90b ... f93ae.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cc ... 8b9b9.html

Dynamiczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faf ... e9af4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e70 ... 4c521.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d7 ... 3341a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ca ... 33e11.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf0 ... 21196.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47b ... 320d3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a1 ... a736a.html

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5 AFB] OCENICIE LOGI...?
PostNapisane: 02.wrz.2007 11:58:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Cześć

Na pierwszy rzut oka coś przepływka przycina.
Poza tym masz spore przeładowanie na turbinie (mniej więcej od 2000 obr/min).

Nie pojawia się Tobie jakiś błąd (np. 00575) ??

Pzdr

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 12:16:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
każde AFB ma overboost przy 2200rpm - tu zupełnie prawidłowe.

lmm kwalifikuje się, w zasadzie, do wymiany - auto może sprawiać wrażenie odrobinę słabszego niż zwykle.
sprawny lmm w AFB powinien mierzyć min. 750mg/h, a Twój mierzy poniżej tej wartości - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 320d3.html .
w zakresie 2400 - 2800rpm zaczyna już obcinać dawkę.

brakuje logu statycznego grupy 004.


poza tym, zdrowy jak dzwon.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 13:11:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Overboost do 2500 mbar ? ;)
Przez chwilę myślałem, że auto ma chipa, ale daweczki są seryjne...
Na 100 % VAG-ina wypluwa 00575 z rozszerzeniem surpassed.
Podmieniłbym N75 i zalogował jeszcze raz 011 BS i 011 dynamiczny.
Rozkład ciśnień w 011 BS może moim zdaniem wskazywać na przycinające się kierownice VTG.

Reszta zdrowiutka, jak pisał pogromca meksykańskich dziewic :diabel: - oczywiście oprócz przepływki - ta jest do wymiany natychmiast, tnie również górny zakres obrotowy...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 14:07:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
meksykańskie [jeszcze] dziewice lubią overboost tak do 2460...

swoją drogą ciekawe jest zachowanie N75. prawie w ogóle nie stara się zgasić ciśnienia przy 2500mbar. N75 do sprawdzenia - tak, jak zauważył Piekielny Książę.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 07:18:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
meszrum napisał(a):
meksykańskie [jeszcze] dziewice lubią overboost tak do 2460...
;)


Powoli się zaczynam uczyć analizy.
Jakieś wnioski udaje mi się powoli wysuwać :)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 07:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Koledzy czy ktoś moze wypowiedzieć sie na temat wtryskiwaczy tj. logi 13,14 statyczne - w omawianym przypadku wszystko jest w porzadeczku, ale na pewno wiele osób jest ciekawych jak wyglada diagnoza korekcji wtrysków. W jaki sposób mozna przybliżony przebieg określić, czemu wartości sa na minusie a czasem na plusie. pozdrawiam

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 08:10:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Mariojr napisał(a):
Koledzy czy ktoś moze wypowiedzieć sie na temat wtryskiwaczy tj. logi 13,14 statyczne - w omawianym przypadku wszystko jest w porzadeczku, ale na pewno wiele osób jest ciekawych jak wyglada diagnoza korekcji wtrysków. W jaki sposób mozna przybliżony przebieg określić, czemu wartości sa na minusie a czasem na plusie. pozdrawiam


Rzuć okiem tutaj:

http://www.tdi-tuning.pl/tools/tabela%20koduf/komentarz%20do%20013.jpg

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 09:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
witam
Dziękuje serdecznie za analizę logasów!!!
Masz nie widzi 04 ,heh nie dziwie sie gdyż owego logasa nie zrobiłem.(postaram sie wieczorkiem)
Co do lmm tez wywnioskowalem ze tnie ,ale zmieniona była trzy tygodnie temu i już zonk, jeszcze raz kontrolnie zloguje i powalcze z ASO w Bialymstoku.
Mam pytanie czy serducho -VP44 już kończy żywot bo na zimnym pali od strzała a na rozgrzanym średnio na jeża ok.1-czasem jeszcze dłużej. Mam wrażenie ,że jak odpalam na wciśniętym pedale hamulca odpala znacznie gorzej niż bez wciśniętego czyli dłużej muszę kręcić, ale czy to ma jakiś związek -może ktoś sie wypowie ?
Tak jak zauważyliście turbinka przeładowuje błąd oczywiści tez wyłapuję, postaram sie przeczyścić N75 i zalogować jak nie pomoże to poszukam podmianki.
pozdrawiam

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 10:07:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Radas, co Ty tam chcesz czyścić w tym N75 ? :):
Masz go podmienić...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 20:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Czyścić mianowicie chce - wnętrze- poprzez wlewanie np. ,,wd-y 40,, lub alkoholu izopropylowego( bo taki posiadam) do króćców i dmuchanko w owe króćce.A czemu ktoś zapyta ,a temu że mój EGR jak kupiłem nie pracował i przyczyna był zaworek... (nie pamiętam symbolu) i w/w czynności ożywiły EGR. Więc zacznę od dmuchanka N75.

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2007 16:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Może ktoś sie wypowie na temat cięższego palenia na ciepłym...........

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2007 20:43:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
radas998 napisał(a):
Może ktoś sie wypowie na temat cięższego palenia na ciepłym...........


Pokaż nam statyczny 004.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: