timtum napisał(a):
Na podświetlonych literkach od ASB i mam takie kody:
Skrzynia: 18223
Problem z połączeniem elektrycznym albo zatarty zawór regulacji ciśnienia N215.
Myślę, że zaszkodziło mycie benzyną ... .
Rzeczywiste ciśnienie i pracę zaworu można sprawdzić w blokach wartości mierzonych ale to zadanie dla prawdziwego fachowca od ASB.
timtum napisał(a):
oraz 17118
Ten błąd wiąże się z czujnikiem rozpoznania 4 biegu. Może być po stronie elektrycznej lub mechanicznej. Lepiej tak nie jeździć ... .
timtum napisał(a):
silnik: 18259
"Nieznany kod bledu (brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - Blad sporadyczny"
[/list]
Notlauf spowodowany brakiem sygnału od sterownika ABS. To duży problem w samochodach z automatem (dla sterownika ECU). Kontrolka ABSów się nie świeci ? Skanowałeś ABS ?
Kobra7 - ratuj ... .
Ferguson - typowy notlauf ASB (nie multi) to 4 bieg hydrauliczny. Auto porusza się jak w smole ale jedzie i rusza jak walec ale już "od dołu", a nie dopiero po przekroczeniu 4 tyś.obr. silnika, Jazda odbywa się bez trzasków, zrywów, szarpnięć.
Jest tak, że za nim wskoczy w tryb serwisowy to przerzuca jak chce. Na przykład ciągnie jak głupi na dwójce, a następnie wrzuca czwórke. Skanowalem również ABS vagiem, ale coś chyba jest nie tak, bo nie można przeskanować do końca, coś się wywala i trace komunikację. Kontrolka od ABS zapala się po właczeniu kluczyka potem gaśnie. Gdy zaczynam skanować Vagiem Zapala się też ta kontrolka i napis OK. dziękuję wszystkim za próbę pomocy. jest to dla mnie bardzo budujące, że są jescze ludzie którzy mają wiedzę i chęć podzielenia się nią. wydrukuję gościowi wszystkie posty dotyczące tego tematu i w najbliższy czwartek lub piątek mu je przedstawię. Ale jutro zadzwonię i powiem co i jak oraz zasugeruję oprócz elektrozaworów sprawdzenie czujników biegów i połączenie ze sterownikiem ABS. Dodam jeszcze, ze po naprawie ASB czasami nie moge uruchomic silnika. Musze pomieszac wajha do przodu i do tylu to dopiero za ktoryms razem zaskoczy.