.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 11:58:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 10:09:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Basket - masz rację, że tam gdzie widać olej - tam jest dziurka :): . Problem polega na tym, ze w R4TDi układ dolotowy jest dostępny na całej długości, a w V6 TDi relatywnie łatwo można się dostać jedynie do filtra powietrza i turbiny, niemal cała reszta pozostaje "mocno ukryta" ... :(: .

carlnova napisał(a):
W taki sam sposób ja znalazłem nieszczelność, ale rąk nie mogłem domyć przez dwa dni... :)


Rąk :?: ... :): :P

spanky napisał(a):
furmanka podobno kupiona od członka ;) rodziny który kupil furke w ASO (jak dobrze pamietam) z terażniejszym przebiegiem coś ponad 100 tyś km i terazniejszy wlasciciel twierdzi ze autko nigdy nie zaliczyło dzwona oraz przebieg oryginalny ... wiec takie dziury mozna by wykluczyc ....


Pamietam początkowe posty Dominika ... . Nie próbuję wprowadzić niezgody w rodzinie :): ale najpierw wybite tulejki pod dyfrem (dla mnie naprawdę dziwna sprawa, tym bardziej zważywszy na niski deklarowany przebieg), a teraz krzywy wiatrak klimy - no bo przecież sam się nie pokrzywił, prawda... (??).

Przyjrzycie się Panowie i Panie tej furce na spocie dokładniej (sugestia) ... .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 10:22:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
Basket - masz rację, że tam gdzie widać olej - tam jest dziurka :): . Problem polega na tym, ze w R4TDi układ dolotowy jest dostępny na całej długości, a w V6 TDi relatywnie łatwo można się dostać jedynie do filtra powietrza i turbiny, niemal cała reszta pozostaje "mocno ukryta" ... :(: .


Do klapy gaszącej też jest dosyć dobry dostęp. Pytam teraz najzupełniej poważnie - czy zauważyłeś Piotr podczas swojego jakże długiego :) życia samoczynne zsuwanie się po jakimś czasie, nawet bardzo dobrze dokręconej obejmy przy klapie gaszącej ? Widziałem to w kilkunastu V6... U mnie oczywiście występuje także, więc co jakiś czas ją podciągam i dokręcam... :/

Piotruś napisał(a):

carlnova napisał(a):
W taki sam sposób ja znalazłem nieszczelność, ale rąk nie mogłem domyć przez dwa dni... :)


Rąk :?: ... :): :P

:peace:


Nie ... :): jeszcze członka... :) :D :): :peace:

Zadowolony ? :jezor:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 10:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
U mnie oczywiście występuje także, więc co jakiś czas ją podciągam i dokręcam... :/


nadęta burżuazja... :P
w moim AFB nie ma klapy gaszącej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 10:39:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Do klapy gaszącej też jest dosyć dobry dostęp.


Tak, dopóki nie trzeba wsadzać tam np. dłoni :): , najlepiej przy mocno rozgrzanym silniku :diabel: .

carlnova napisał(a):
Pytam teraz najzupełniej poważnie - czy zauważyłeś Piotr podczas swojego jakże długiego :) życia samoczynne zsuwanie się po jakimś czasie, nawet bardzo dobrze dokręconej obejmy przy klapie gaszącej ? Widziałem to w kilkunastu V6... U mnie oczywiście występuje także, więc co jakiś czas ją podciągam i dokręcam... :/


Carlu - tak najzupełniej poważnie zapytam, dlaczego jeszcze nie kupiłeś nowej opaski N 024 522 3 ?? To przecież logiczne, że kilkakrotnie popuszczona opaska traci "odporność" śrubki i "cząstkowego gwintu". Luzowanie tego "złącza" wydaje mi się "normalne", ponieważ silnik ciągle się huśta na lewo i prawo - za każdym dodaniem lub odjęciem "gazu". Jednak nowa opaska powinna załatwić problem "raz na zawsze" ;) .

carlnova napisał(a):
Nie ... :): jeszcze członka... :) :D :): :peace:

Zadowolony ? :jezor:


Ja ??? :): ... .

Wodzu - witaj ( :peace: ) :d .

EDIT: Ciekawe jak byś nazwał włascicieli np. BDH, w których "klapa gasząca" jest sterowana własnym sterownikiem i pełni rolę "elektronicznej przepustnicy" ;) ??

:-) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 05.paź.2007 11:19:02 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 11:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotruś napisał(a):
Basket - masz rację, że tam gdzie widać olej - tam jest dziurka :): . Problem polega na tym, ze w R4TDi układ dolotowy jest dostępny na całej długości, a w V6 TDi relatywnie łatwo można się dostać jedynie do filtra powietrza i turbiny, niemal cała reszta pozostaje "mocno ukryta" ... :(: .


Niestety ... :|
Zresztą nawet w R4 TDI > B4 nie jest różowo .. układ doładowania biegnie naokoło silnika ... :panna: Na pewno łatwiej sie szuka niż w V6, ale pomysł taki sobie ... dodatkowo ciśnienie biegnie sobie w rurze metalowej pod chłodnicą ... tylko czekać aż zeżre ją rudy a wtedy szukaj dziury w ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 11:09:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carlnova napisał(a):
U mnie oczywiście występuje także, więc co jakiś czas ją podciągam i dokręcam... :/


nadęta burżuazja... :P
w moim AFB nie ma klapy gaszącej.


Raczej oligarchia...
Meszrumie, mordo Ty moja !!! Tęskniłem... :) :D :): :peace:

Piotruś napisał(a):
Carlu - tak najzupełniej poważnie zapytam, dlaczego jeszcze nie kupiłeś nowej opaski N 024 522 3 ?? To przecież logiczne, że kilkakrotnie popuszczona opaska traci "odporność" śrubki i "cząstkowego gwintu". Luzowanie tego "złącza" wydaje mi się "normalne", ponieważ silnik ciągle się huśta na lewo i prawo - za każdym dodaniem lub odjęciem "gazu". Jednak nowa opaska powinna załatwić problem "raz na zawsze" ;) .



Piotruniu, :D "obnażyłeś" elemetarne braki mojej wiedzy i wskazałeś oczywistą oczywistość... Dlaczego ja sam na to nie wpadłem ? :/
Oczywiście opaska już zamówiona ...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 11:22:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Piotruniu, :D "obnażyłeś" elemetarne braki mojej wiedzy


Raczej lenistwo ... :P .
[nie chciało Ci się wymieniać żeby nie pobrudzić członków ciała - nieważne jakich/którego]

:): :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 13:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
Mordy Wy Moje :)

dziekuje za tak zywiolowe prowadzenie dyskusji pod moja nieobecnosc :)

co do Allroada, to faktycznei ma taki maly przebieg, ale ostatnie 15kkm nie bylo dla niego laskawe :) byl eksploatowany w na prawde trudnym terenie przez osobe, ktora miala w perespektywie przesiadke na Q7... :(

teraz moj czas, aby go troche defibrylowac :)

podsumowujac, bede w nastepna srode to troche powagujemy... tez zakupilem juz sprzet, ale mialem troche problemow z obslluga, szczegolnie dynamicznymi logami ("pomijajac" fakt, ze mam do wymiany G80)

tylko w takim razie przesune Diagtronik na piatek

pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 14:11:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
dominikzz napisał(a):
Mordy Wy Moje :)
tylko w takim razie przesune Diagtronik na piatek


nie ma co przesuwac ...
furmanke i tak musisz naprawic .. a tam napewno zostaniesz fachowo obsłużony .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: