Wielkie dzięki....jesteścy WIELCY
Zagadnienie kąta wtrysku i jego przestawienia jest dla mnie jasny i czytelny, a to tylko dzięki Wam.
Jedyny problem który spędza mi sen z powiek to pomiar Lmm
Mój log ze statycznego jest gdzies wcześniej, ale mimo to dziś po długiej trasie po powrocie szybko podłączyłem vaga i ponownie chciałem sprawdzić jeszcze raz no i tak
Teperatura płynu to 83*C
Wartość zadana przez mapę to 200 a rzeczywiste 360
zawór EGR na 15% czyli wyjsciowa tak jak na zimnym silniku.Ku mojemu zdziwieniu( bo wczesniej było inaczej) przygazowałem troche pare razy i wartości po chwili zmieniły się odpowiednio na te z mojego logu o którym pisałem wczesniej czyli:
zadana 427
rzeczywista 427
zawór EGR 44
wydaje się chyba dużo za dużo
Dziwi mnie jeszcze to że pod pozycjami w blokach jest napisane w nawiasie 190-270 dla tych własnie wartości. czy ma to jakies znaczenie?
Można coś wywnioskować z logu statycznego bo na dynamiczny nie mam na tą chwilę kompetentnej osoby
P.S.
Drogi Meszrumie..
Własnie przeglądam Else i mam pytanie: czy zakładając topik o diagnostyce bazowałeś własnie na tym programie?? Niemyśl sobie że podważam twoją wiarygodność...przypadkowo szukając innych zagadnień natknołem się np: na wartosci bloków które opisałeś w swoim opisie