.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 23:50:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 12:38:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Więc mówisz, że różnica 0,8* między zadanym i osiąganym kątem jest do przyjęcia ? ;)
OK. :peace: Nie beczę, ale się obrażam i nie zabieram głosu nie pytany :jezor:
Chociaż to niezwykłe dla mnie wyzwanie - spróbować coś innego (wiedzę :) ) wlać do Twojej "pustej makówki" :D :diabel: :): :peace:
Coś innego oprócz Castrola, który zdecydowanie wyjałowił Ci mózg :jezor:
Też delikatniej nie potrafię, Przyjacielu :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 12:52:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Inżynier ... a liczyć jeszcze go nie nauczyli ... . :): :diabel:

Też się obraziłem ... :P :): .
Nie moja wina, że myślisz wolniej od EDC w BAU ... :banghead: :621: ... .

EOT ... :): ;) .

:rofl: .... :giveup: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 13:03:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Też Cię lubię Piotruś :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 13:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Mam pytanie...
Pokusicie się o przebieg, czy to fusy ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 14:52:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
marcinpoznan74 napisał(a):
Mam pytanie...
Pokusicie się o przebieg, czy to fusy ??


135674 km :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 15:11:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Ale skąd to 4 na końcu ??
Karol jesteś pewien na 100% że tam jest 4 na końcu a nie 2 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 15:19:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Tolerancja +/- 2 km :):
Może też być, że te 2 km przejechałeś na lawecie... :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 15:25:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
No to sie Ciesze tymbardziej ,że z Twój pomiar należy podzielić przez 2 i odjąć 20K
NO naprawdę jestem w szoku ile można wyczytać z logów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 15:29:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
marcinpoznan74 napisał(a):
No to sie Ciesze tymbardziej ,że z Twój pomiar należy podzielić przez 2 i odjąć 20K
NO naprawdę jestem w szoku ile można wyczytać z logów.


Ja podałem Ci realny przebieg, nie interesuje mnie to co się wyświetla na Twojej desce :)
Przy przebiegu rzędu 50K miałbyś prawie wszędzie korekcje 0,08 - 0,15 mg/skok

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 15:36:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Dziękuję.
Wiedziałem by o to nie pytać :)
Jeszcze dziś poprawie licznik i książkę serwisową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 18:09:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
marcinpoznan74 napisał(a):
No to sie Ciesze tymbardziej ,że z Twój pomiar należy podzielić przez 2 i odjąć 20K
NO naprawdę jestem w szoku ile można wyczytać z logów.


Ja podałem Ci realny przebieg, nie interesuje mnie to co się wyświetla na Twojej desce :)
Przy przebiegu rzędu 50K miałbyś prawie wszędzie korekcje 0,08 - 0,15 mg/skok



jednak nie ma na to reguły... ;)
ostatno widziałem AYM z przebiegiem 170 000 km a najwyższa korekcja miała 0.16...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 19:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Po analizie :
im mniejsza korekcja na wszystkich garach tym lepiej ??
Tylko dlaczego nie ma z drugiego ??
hmmmmm
Zaraz zaraz ... vs 2 , korekcja jest porównywana do drugiego ??
A gdzie jego wartość ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 21:22:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
marcinpoznan74 napisał(a):
Po analizie :
im mniejsza korekcja na wszystkich garach tym lepiej ??
Tylko dlaczego nie ma z drugiego ??
hmmmmm
Zaraz zaraz ... vs 2 , korekcja jest porównywana do drugiego ??
A gdzie jego wartość ??


Niestety tak to już jest, że jeśli chcesz coś porównywać, ważyć, mierzyć itd. to musisz sobie założyć jakiś punkt odniesienia.
Tu ktoś założyl sobie ( jacyś mądrale z VW :) ) taki a nie inny punkt porównawczy (w Twoim silniku drugi cylinder)

Korekcja dawki "-" oznacza, że wtryskiwacz dostanie o x.xx jednostek paliwa mniej z uwagi na to, że otwiera się [puszcza paliwo] przy mniejszym ciśnieniu aniżeli wtryskiwacz sterujący (porównawczy) - jest od niego mocniejszy.
Analogicznie jest z "+" - tutaj wtryskiwacz otwiera się przy ciśnieniu większym, czyli jest słabszy od porównawczego.


No i tutaj zaczyna się bajka... :)
Zakładamy, że WS jest wzorcowy - OK.
Ale ECU i bloki 013 i 014 są napisane tak, że mierzą korekcje wobec porównawczego, czyli drugiego. Dlatego też go nie ma...
Zatem w ogóle nie sprawdza się jego stanu zakładając, że jest on 0.00 [i tym samym reszta określana jest względem 0.00 - czyli, w zasadzie, bezwględna];
Czy też może korekcja jest dokonywana względem faktycznego stanu WS i mimo to nadaje się mu 0.00 [i tym samym korekcja reszty określana jest względem x.xx - czyli jest względna] ? To wiedzą tylko inżynierowie z Ingolstadt. ;)
W przypadku, kiedy on niedomaga, wszystkie korekcje będą w minusach, czyli mocniejsze od niego samego.
Jak zatem patrzyć na wiarygodność tych korekcji, jeżeli on sam niedomaga to nie jest zakładanym 0,00 (porównawczym - wzorcowym) tylko również sam ma korekcję w plusie lub w minusie ?
Liczone według niego korekcje nie są wiarygodne - bo wiemy tylko tyle, że któryś tam cylinder jest on niego słabszy lub mocniejszy.

Jednak jedna sprawa w tych korekcjach jest pewna - im mniejsze wartości, tym mniejszy przebieg...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2007 21:56:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Karolu dziękuję.
Już zaczynam coś łapać z 13 i 14.
Porównuję do logów kolegów , i kolejny wniosek :
Dlaczego korekta na 3 i 1 cylindrze prawie u wszystkich jest podobna (0.08)??
Czy te dwa cylindry są jakoś 'specjalnie traktowane' ??
czyli '
sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.'
już łapiemy :)

Przyznam ,że interesują mnie 010 i 011, możesz coś w tym temacie ??
.. ładowanie turbiny to ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: