.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 03:00:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 '99 2.5TDI AFB]problem z regulacją kierownic turbo
PostNapisane: 03.gru.2007 10:19:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Witam wszystkich.Mam problem z regulacją sztangi geometrii łopatek w turbosprężarce.Wielu było przy tej regulacji a tak naprawdę nikt niewie jak to się DOKLADNIE reguluje,więc prosze o pomoc klubowiczów.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 20:07:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A po co ruszałeś?
Fabrycznie ustawiona jest najlepiej i żeby nie wiem co się działo nie należy jej ruszać.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 20:27:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
W tej chwili tylko i wyłącznie turbina na stół do firmy, która ma odpowiedni sprzęt, aby wyregulować tą sztangę.
Na przykład do takiej:

http://turbojulita.pl/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 09:30:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
szogun0 napisał:A po co ruszałeś?
Fabrycznie ustawiona jest najlepiej i żeby nie wiem co się działo nie należy jej ruszać. Bardzo dziękuje za sugestie ale to nie ja ruszalem tylko druciaże którzy grzebali i zepsuli mi auto a teraz ja sam próbuje go naprawic.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 09:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bardzo dziękuje za podpowieć Carlnova.To będzie ale póżniej bo doszly inne problemy.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 09:58:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Witam wszystkich.Jak się okazało doszedł nowy problem,a może wlasciwy do do poprzedniego a mianowicie:zle wartości EGR i zaworu regulacji ciśnienia doladowania.Na wolnych obrotach przy zagrzanym silniku 3 blok pozycja 4 15% a powinno być około 45%,11 blok pozycja 4 ,45% a powinno być około 85%,gdzie szukać co robić. Jak zwykle prosze o pomoc klubowiczów.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: