.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 05:42:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V6 TDI]Kilka problemow??? + LOG
PostNapisane: 22.gru.2007 22:48:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam
Passat 2,5TDI V6 kombi w tiptronicu
generalnie chce troche porzadku z autem zrobic zanim zaczne eksploatowac, madrze to co trzeba nie pakujac sie w nadmierne koszta, nie ignorujac rzeczy wymagajacych grzebniecia


O co chodzi:

Problem 1
z pompy gdzies podcieka paliwo... nie leje sie ale caly silnik dokumentnie usyfi od spodu
Zrodlo wycieku: stojac przed autem od spodu pompy po prawej (kierowcy) stronie.. tam jest prawdopodobnie jakis czujnik i chyba na nim
- z racji ulokalizowanie bez sciagania pompy sie nie obejdzie.. czy w tam aucie by sciagnac pompe trzeba pol przodu sciagac?
- czy ten czujnik (jego wykrecenie) wymaga rozebrania pompy czy kazdy mechanik majacy doczynienia cos z pompami da rade bez zadnego superstolu to zrobic?

Problem 1a
Wezyk "zasilajacy" jest przezroczysty i od czasu do czasu widze ze przelatuja male babelki (srednio raz na 1-3 sekundy).. czy to cos niepokojacego? Czy to swiadczy o jakiejs nieszczelnosci na drodze bak<pompa> blad wyskoczyl na desce (Bremsen Fehler) po daniu w palnik jeszcze przy jezdzie probnej w DE - a zapachnialo mi to tylko czujnikiem absu-) )


00532 - Supply Voltage B+
05-00 - Input Open
- co to jest? Cos z poduszkami? Kontrolka poduszek sie nie pali! Sladow dzwona nie zauwazylem ale wszystko mozliwe...


01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-00 - No Communications
- dziwne bo silnik moim zdaniem zapala i chodzi dobrze, przyspiesza rowno i ogolnie autem jakos te 1000km przyjechalem nie zauwazajac nieczego dzownego w jego pracy!

Niedawno dowiedzialem sie ze bledy sie kasuje.. sprobuje skasowac i zlogowac ponownie


Problem 3
Temperatura silnika jest jakby za niska (odczytana VAGiem)
Dzis okolo 18 (jakies -5 na dworze) juz po rozgrzaniu auta i zatrzymaniu na wolnych obrotach w celu analizy temp na skali 1cm przed 90stopniami. Wg VAGa tylko ok 57 stopni i na wolnych obrotach ta temp nie rosla
Po skatowaniu auta temp byla na 90tce. Niestety z braku czasu juz nie sprawadzalem co VAG pokazwal.. i ciekawe czy stawiaja auto na wolnych czy by sie sam nie ostudzil znowu do tych 60


Teraz Logi
Pierwszy raz w zyciu VAGa obslugiwalem wiec troche moze malo profesjonalnie
Doczytalem ze bloki 13 i 14 - uwaga: logi robione przy temp 57stopni



Group A: '013
Inj. Quantity Inj. Quantity
TIME
STAMP mg/R mg/R
0.37 -0.7 -0.2
1.57 -0.6 -0.1
2.77 -0.6 -0.1
3.97 -0.6 -0.2
5.17 -0.6 0.0
6.37 -0.6 -0.1
7.57 -0.5 -0.1
8.77 -0.5 -0.1
9.97 -0.4 0.0
11.17 -0.5 -0.1
12.36 -0.5 -0.1
13.56 -0.5 0.0
14.77 -0.6 -0.1
15.97 -0.5 -0.1



Group B: '014
Inj. Quantity Inj. Quantity Inj. Quantity
TIME
STAMP mg/R mg/R mg/R
0.77 -0.9 -0.2 -1.1
1.97 -0.7 -0.1 -1.1
3.17 -0.7 0.0 -1.0
4.37 -0.7 -0.1 -1.0
5.57 -0.7 0.0 -1.0
6.77 -0.7 -0.1 -1.0
7.97 -0.7 0.0 -1.0
9.17 -0.5 0.0 -0.9
10.37 -0.6 -0.1 -0.9
11.57 -0.7 0.0 -0.9
12.77 -0.7 -0.1 -1.0
13.97 -0.8 0.0 -0.9
15.17 -0.8 0.0 -0.9
16.37 -0.8 0.0 -1.0



Group C: '004
RPM Ign. Timing Ign. Timing Duty Cycle
TIME
STAMP /min ° ° %
0.00 789 -1.0 -1.2 86.8
1.17 789 -1.0 -1.0 90.3
2.37 789 -1.0 -1.0 81.7
3.57 789 -1.0 -1.0 84.0
4.77 789 -1.0 -1.2 88.8
5.97 789 -1.0 -1.2 86.8
7.17 789 -1.0 -1.0 82.9
8.37 789 -1.0 -1.0 90.3
9.57 789 -1.0 -1.2 86.4
10.77 789 -1.0 -1.2 84.0
11.97 789 -1.0 -1.0 83.2
13.17 789 -1.0 -1.0 87.2
14.37 789 -1.0 -1.2 87.2
15.57 789 -1.0 -1.0 88.4

co z tych logow wynika? czy maja one jakis sens na temp 60stopni?
Jak troche pocwicze obsluge tego softu to przygotuje log porzadniejszy




Niestety nie udalo mi sie znalezc w tym sofcie niczego gdzie moglbym cyferki z literami wpisywac
"statyczne 004N" - co to znaczy???

"Sprawdzenie k╣ta pocz╣tku wtrysku dokonujemy w grupach:
- 004;
- 004BS."

znowu 004BS??? Gdzie to sie w vagu czyta?

Jezeli te bledy z problem 2 sa "stare" to gdzie sie kasuje bledy w tym vagu?


Czy VAGiem mozna podniesc troche ksenony?... tak za nisko swieca a w kabinie jakos regulacji wysokosci swiatel znalezc nie moge

Pozdrawiam,
Przemek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron