.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:54:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4] Brak iskry
PostNapisane: 08.sty.2008 13:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 09:27:36
Posty: 52
Witam i proszę o pomoc.Ostatnio jak zgasilem autko,nie udalo mi sie już go uruchomić.No może z dwa razy,ale ledwo pracował i stukał (wydaje się,że nie chodził na wszystkich garach).Gdy przylozyłem świecę do masy,nie bylo iskry.Zdjąłem kopułke i palec,wyczyściłem i dalej nic.Więc zdjąłem środkowy przewód z kopułki (połaczony jest chyba z cewką - zamontowaną zaraz miedzy silnikiem a szyba),przylozyłem przewód do masy i też iskra nie skakała.Czy to może być wina tej cewki,czy też szukać gdzie indziej jeszcze?
Na tej cewce jest nr VW/audi 6no 905 104 firmy termic.
Z góry dzięki za pomoc.

_________________
Audi 80 B4 93r. 2,0 l ABK (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 15:09:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze byc cewka. moze tez byc czujnik halla w aparacie.
proponuje podmienic na test z podobnej bryki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 15:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 09:27:36
Posty: 52
A podpowiedz mi gedzie on jest i jak się dobrać najlepiej do tego czujnika halla,żeby nic nie napsocić.zaplon po tym trzeba ustawiać czy nie?

_________________
Audi 80 B4 93r. 2,0 l ABK (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 15:43:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pawka123 napisał(a):
A podpowiedz mi gedzie on jest i jak się dobrać najlepiej do tego czujnika halla,żeby nic nie napsocić.zaplon po tym trzeba ustawiać czy nie?


on sie znajduje w aparacie zaplonowym. jak wyjmiesz aparat, to bedzie trzeba ustawiac zaplon.

jesli troszke znasz sie na elektryce, to mozesz podlaczyc woltomierz, rownolegle z wtyczka do halla i mierzyc czy zmienia sie napiecie na srodkowym pinie. powinno byc (w zaleznosci czy przesloniety czy nie) 0v lub 5V.

a cewke to najlepiej podmienic od kolegi.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 17:09:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 09:27:36
Posty: 52
No niestety nie bardzawo się znam,ale mając takie auto,chyba trzeba będzie zacząć sie szkolić,bo dłużej tak już być nie może.za dużo tej elektroniki tam napchane.
dziś autko wstawiłem do mechaniora,jutro ma być znana usterka.Możliwe jednak,że to tej czujnik.zatem dam znać jak cosik.dzięki za chęć pomocy.pozdrawiam.

_________________
Audi 80 B4 93r. 2,0 l ABK (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 13:20:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 09:27:36
Posty: 52
I wszystko już jasne.Padła cewka.Wymieniona i wszycho oki.

_________________
Audi 80 B4 93r. 2,0 l ABK (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: