.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:51:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Filtr oleju OP526 vs OP526/1
PostNapisane: 10.sty.2008 12:36:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
W zwiazku ze zblizajaca sie wymiana oleju zastanawiam sie ktory filtr kupic. Do tej pory uzywalem tego OP526/1 (z zaworkiem). Jednak ten bez zaworka jest o polowe tanszy. W katalogu Filtrona w wykazie do mojego silnika (2,2 turbo MC) sa oba te filtry, z tym ze przy OP526/1 jest napisane turbocharger (turbina). Czy to znaczy ze majac ten silnik z turbina (swoja droga nie wiem czy ktos ma go bez turbiny :-) ) trzeba stosowac ten drozszy filtr z zaworkiem? Jakie wy stosujecie w tym silniku?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filtr oleju OP526 vs OP526/1
PostNapisane: 10.sty.2008 14:02:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
photokom napisał(a):
W zwiazku ze zblizajaca sie wymiana oleju zastanawiam sie ktory filtr kupic. Do tej pory uzywalem tego OP526/1 (z zaworkiem). Jednak ten bez zaworka jest o polowe tanszy. W katalogu Filtrona w wykazie do mojego silnika (2,2 turbo MC) sa oba te filtry, z tym ze przy OP526/1 jest napisane turbocharger (turbina). Czy to znaczy ze majac ten silnik z turbina (swoja droga nie wiem czy ktos ma go bez turbiny :-) ) trzeba stosowac ten drozszy filtr z zaworkiem? Jakie wy stosujecie w tym silniku?


5zł różnicy.... :|

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 14:38:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
3 zł :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 14:58:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bez zaworka bedziesz mial nizsze cisnienie w ukladzie. w 2.8 tez jest 526/1 i jak wczesniej zalozylem zwykly to cisnienie nie dochodzilo do 5 bar wahalo sie w okolicach 4.5 a po zalozeniu 526/1 przekraczalo 5 bar

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 17:16:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
bez zaworka bedziesz mial nizsze cisnienie w ukladzie. w 2.8 tez jest 526/1 i jak wczesniej zalozylem zwykly to cisnienie nie dochodzilo do 5 bar wahalo sie w okolicach 4.5 a po zalozeniu 526/1 przekraczalo 5 bar


526/5 ;)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 20:15:11 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
co masz na mysli ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 23:39:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hans napisał(a):
co masz na mysli ?


Nr filtrona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 02:38:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
co masz na mysli ?


do AAH przychodzi 526/5 ;)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 10:25:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nie chodzi mi tu o jakies tam oszczednosci. Bardziiej chodzilo mi o to ktory filtr jest preferowany do tego silnika. Zwl;aszcza ze w katalogu oba sa wyszczegolnione. Slyszalem ze w niektorych silnikach ten zaworek jest w podstawie filtra, wiec w samym filtrze jest zbedny. Jesli chodzi o cene, to kolo mnie OP526 jest za 9 zl a OP526/1 za 17zl.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 10:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kupuj z zaworkiem.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2008 15:59:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
kup z zaworkiem nie oszedzaj :peace:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 14:34:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Tak tez zrobilem :-) Dzieki. Temat uwazam za zamkniety

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: