.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 12:03:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 15:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2007 08:44:26
Posty: 303
Lokalizacja: Gostynin / Wólka Nosowska
A więc filtr nowy, podgrzewacz (zawór filtra paliwa) nowy, poskręcane na nowe obejmy i na razie tlenu w przewodzie nie widzę, chyba jest ok. Więc powodem powietrza w układzie paliwowym były nieszczelności przy filtrze paliwa. Kiedyś pisałem o takim dziwnym pykaniu słyszalnym z boku auta, otóż wymiana filtra złożyła się z tankowaniem Shell V-Power i te cykanie ustało, dziwne....
Klubowicze - powodzenia w nowym roku.
Pozdrawiam

_________________
S6 C6 5,2 BXA Quattro 2011>>??
S6 C5 4,2 AQJ Quattro M6 2009>>2011
A6 C5 2,5TDI AKE Quattro M6 2007>>2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 18:40:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
I ja mam podobny problem.

W wężyku do pompy VP44 ewidentnie na wyższych obrotach widze pęcherzyki powietrza.
Do tego jeśli puszczę paliwko przez oryginalny filtr a powrót przez zaworek w filtrze to sprawa ma się jeszcze bardziej krytycznie bo wtedy to już na 50% paliwa przypada 50% powietrza.
I autko się dławi i gaśnie.
Na razie mam puszczone paliwko do pompy przez zwykły filtr paliwa przezroczysta banka a powrót bezpośrednio do baku.
Czy mogę tak chwilowo jeździć??
Bo nie moge wykryc przyczyny tego powietrza.
Moje podejrzenia padaja na waz który dochodzi do filtra a połączony jest z aluminiowa rurka która dalej biegnie pod autko do baku.
Kurcze a może to sytuacja taka że mam teraz mało paliwa w baku jednakże kontrolka się nie pali:)

PS. gdzie można dostac te oryginalne opaski zaciskowe na węzyki?? Bo kurcze możliwe chyba jest że jak zaciskam standardowe zaciski na sróbkę to może gdzieś się robic szczelinka?? jak myślicie?? Lepiej wcisnąć ciasno przewód bez opaski czy docisnąć go jeszcze zwykłą ??

W obecnej chwili z przewodu doprowadzającego wpadają do mojego przezroczystego filterka malutkie ale często pęcherzyki powietrza. a przy dodaniu gazu robi się praktycznie akwarium:)

Kurcze co możę byc przyczyną i gdzie szukac??
A i jest jakaś metoda na niezapowietrzenie ukladu przy wymianie tego kawałka przewodu?? czy wystarczy zacisnąć przewód który dochodzi do pompy od filtra??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 16:00:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Czy jest możliwe że na tym tymczasowym małym uniwersalnym filterku paliwa Autko miało by odczuwalnie lepsza dynamikę jazdy niż na oryginalnym filtrze??
Wydaj mi się że nie jest to możliwe jednakże wrażenia z jazdy mówią inaczej.
Może to przez to żę w tej chwili idzie mniej tego powietrza w układzie?/
jak myślicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 19:39:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Dobra zamiast gadać o warsztatach i Diagtroniku może ktoś odpowie mi na moje powyższe pytania??
bardzo proszę o zabranie głosu pana Piotrusia, Meszruma i Carlnovy.
oczywiście innych obeznanych również:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 83 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: