.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 11:59:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5TDI AFB] Prośba!Analiza Logów
PostNapisane: 20.sty.2008 22:18:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2007 15:41:16
Posty: 16
Lokalizacja: Racibórz
Witam
Tak jak w temacie.Analiza logów.Z autkiem niby wszystko OK,a jednak...Parę dni temu po zdjęciu osłony silnika głośniejsze pukanie w lewej głowicy - strona kierowcy (hydraulika się kłania,albo wtrysk?) na cyferblacie 236tkm (wątpie bo auto od ćmawego Niemca).Odma i termostat kupione,czekają na wymianę, jak tylko wtryski dojadą z kraju producenta AFB.
No i zostaje jeszcze zagadką co jeszcze po analizie logów, o co szacowne grono fachowców :peace: proszę :d
Oto one:


BASIC
LOG 000
Obrazek

LOG 003
Obrazek

LOG 004
Obrazek

LOG 011
Obrazek


STATYCZNE

LOG 001
Obrazek

LOG 003
Obrazek

LOG 004
Obrazek

LOG 007
Obrazek

LOG 011
Obrazek

LOG 013
Obrazek

LOG 014
Obrazek

LOG 018
Obrazek


DYNAMICZNE

LOG 000
Obrazek

LOG 001
Obrazek

LOG 003
Obrazek

LOG 008
Obrazek

LOG 010
Obrazek

LOG 011
Obrazek


Z górki ;) dzieki za każdą pomoc.
Pozdrawiam

_________________
Było : Audi A4 AVANT 1,9TDI AHU ,1997rok
Jest : Audi A6 AVANT 2,5TDI AFB , 1999rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 09:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Spróbuje...ale nie linczujcie, bo jestem jeszcze uczniem i dopiero się ucze :D

A więc tak:
Logi mało wiarygodne z uwagi na nie osiągnięcie przez silnik temp. roboczej, tak jak mówiłeś termostat do wymiany i to czym prędzej...szkoda silnika

Nie za bardzo rozumiem co w wielu miejscach powstawiał VC? np. 03.08.08 zamiast np. czasu lub kąta wtrysku?

Wydaje mi się że lmm mierzy nieprawidłwo... :|

Brak logów 004 dynamicznych

Więcej nic nie powiem...brak wiedzy...i nie chche gadać głupot ;)

PS. przy takiej temp. silinika nie kręciłbym go powyżej 2,5tyś - szkoda motorka :)

[+]

niepokoi mnie też fakt nierównych obrotów na biegu jałowym, czy czuc że motor szarpie lub podskakuje na biegu jałowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 10:14:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Beznadziejnie zrobione (przekonwertowane logi) :/
Zupełnie nie do odczytu...
Zrób je porządnie na normalnej temperaturze roboczej silnika, czyli po wymianie termostatu i wtedy zaloguj...
Będą całkiem inne wartości...

Lmm ewidentnie do wymiany (brawo Boner :): )

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 18:44:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2007 15:41:16
Posty: 16
Lokalizacja: Racibórz
Ok! Tak uczynię. ;)
Do dwóch dni wrzucę logi po wymianie termostatu.Postaram się żeby były bardziej czytelne.
Tymczasem :peace:

_________________
Było : Audi A4 AVANT 1,9TDI AHU ,1997rok
Jest : Audi A6 AVANT 2,5TDI AFB , 1999rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2008 18:55:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2007 15:41:16
Posty: 16
Lokalizacja: Racibórz
Hej ponownie!
Troszke długo,ale termostat wymieniony (ciężko,ale można bez ruszania rozrządu - gorące podziękowanie i ukłony dla Meszruma :peace: za piękną instrukcję do logów i odpowietrzania ukł.chł.) i nowe logi już dogrzanego silnika.
Myślę,że będą bardziej czytelne.

Basic
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam.

Obrazek


Statyczne


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dynamiczne

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Było : Audi A4 AVANT 1,9TDI AHU ,1997rok
Jest : Audi A6 AVANT 2,5TDI AFB , 1999rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2008 21:47:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak konwertujesz logi, że zamiast wartości bloków wychodzi data?
:):


004BS do powtórzenia.
011dN do zrobienia.


lmm do wymiany.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 08:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2007 15:41:16
Posty: 16
Lokalizacja: Racibórz
Święta racja :!: meszrumie :)
Teraz dopiero zauważyłem,że przy konwersji w Open Office zastosowałem "standard" zamiast "tekst".Przepraszam.
Dodaje 004BS i 011DN.Myślę że jest już ok.

Lmm do wymiany-czy widać to dokładnie w DN 003 :?: Popraw mnie jeżeli źle myślę (nauka to podstawa ;) )




BS 004
Obrazek


DN 011
Obrazek

_________________
Było : Audi A4 AVANT 1,9TDI AHU ,1997rok
Jest : Audi A6 AVANT 2,5TDI AFB , 1999rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 09:02:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
black17 napisał(a):
Lmm do wymiany-czy widać to dokładnie w DN 003 :?: Popraw mnie jeżeli źle myślę (nauka to podstawa ;) )



Ucz się ... ucz... :)
Widać to w dynamicznych 003, 008 i 010 ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 11:00:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2007 15:41:16
Posty: 16
Lokalizacja: Racibórz
Czyli...obcina dawkę wtrysku (008) i doładowanie turbiny (010) przy obrotach powyżej 3500,jeżeli dobrze analizuję :?:

Ale...jakby na złość :!!:
Dzisiaj,godzina 8.00 wsiadam,kręcę rozrusznikiem- a tu cisza :!!: Zero znajomego pomruku :/
Wymieniłem (przy okazji wymiany termostatu) filtr paliwa bo kiedyś miał manewr na trasie (stracił moc,po prostu zdechł na chwilę).Wszystko zrobiłem wg opisu meszruma :peace: ,czyli odpowietrzanie itd.
Podłączyłem lapka.Błędów brak.Czyli pompa żyje.
Zdjąłem osłonę,paliwo w wężyku jest bez bąbli,popuściłem wtryski prawej głowicy czy pompa daje paliwo.Jest ok i tryska,w lewej tak samo.
Sprawdziłem czujnik temp G2/G62.Wskazania poprawne.Przekaźnik świec żarowych tyka.Z braku miernika (został na złość w warsztacie) nie przemierzyłem napięcia na świecach żarowych.Przy trzecim zakręceniu włącza się sygnał dźwiękowy i mryga kontrolka ciśnienia oleju :< . (akumulator pada?)
Ręce opadają,mózg się gotuje (jutro chrzciny córy a tu surprise :/ )

_________________
Było : Audi A4 AVANT 1,9TDI AHU ,1997rok
Jest : Audi A6 AVANT 2,5TDI AFB , 1999rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 11:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2007 15:41:16
Posty: 16
Lokalizacja: Racibórz
Sprawdziłem jeszcze IMMO.Brak błędów lub brak połączenia.

_________________
Było : Audi A4 AVANT 1,9TDI AHU ,1997rok
Jest : Audi A6 AVANT 2,5TDI AFB , 1999rok


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: