Też w AAZ-ecie wymieniałem sprzęgło(ten, co jeździł bez czerwonej tasiemki):
1.zdemontować osłony
2.wymontować przeguby kompletne (jeśli zostawisz, to będą potem przeszkadzać, ja wymontowałem i od razu wymieniłem osłony gumowe przegubów)-niestety trzeba odpiąć wahacze - ja odpinam na sworzniu końcówki wahacza
3.u mnie był procon-ten, więc demontaż jego linek
4.demontaż zewn. mechanizmu zmiany biegów
5. odłączenie wysprzęglika(uwaga, aby przypadkiem nie wcisnąć sprzęgłą, bo tłoczek wystrzeli)
6.wymontowanie rozrusznika
7.wymontowanie poduszek skrzyni
8.wreszcie wyjęcie skrzyni(2 osoby)
oprócz wspomnianych elementów(sprzęgło, łożysko, osłony gumowe przegubów) wymienić należy:
-simmering wału silnika
-simmering wałka sprzęgłowego skrzyni
-simmeringi piast napędowych skrzyni (dwiema breszkami podważasz piastę i ją wyciągasz ze skrzyni)
-simmering prowadnicy zewn. mechanizmu zmiany biegów
Numerów simmeringów nie mam niestety zapisanych(może ktoś poda) a jeśli coś pominęłem, to sprostuje. To tyle. Montaż oczywiście w kolejności odwrotnej Powodzenia!
_________________ A6 C5 1997 ???
|