Witam. Chodzi mi konkretnie o to, czy można jakimiś "domowymi metodami" czy też za pomocą VAGa sprawdzić poprawność działania układu podciśnienia? Czy w A6 C5 przy 200 tysięcznym przebiegu może już znacząco zużyć się pompka, która ten układ napędza? Pytam, gdyż nie jestem do końca zadowolony z hamulców- jeździłem A6 C6 i normalnie zęby sobie można o kierownicę wybić przy lekkim naciśnięciu pedału, natomiast w mojej Niuni ten pedał jest strasznie miękki i żeby wyhamować auto ze 100km/h to trzeba go na maksa wcisnąć w podłogę i poczekać, aż łaskawie się zatrzyma.
Druga sprawa to to, że po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika można wcisnąć hamulec bez problemu praktycznie tylko raz, za drugim razem już ciężej a za trzecim to już praktycznie kamień.
Mam jeszcze pytanie odnośnie sterowania turbosprężarką (czyli znów podciśnienie). Na wolnych obrotach N75 podnosi sztangę maksymalnie do góry, czyli wtedy turbo ma maksymalną wydajność, a potem powoli ją opuszcza w celu zmniejszenia ciśnienia ładowania? U nie wygląda to tak, że przy 2200obr/min sztanga leci jak kamień w dół, tak powinno być? Czytałem na forum masę postów na ten temat, ale wciąż nie wiem, jak to powinno działać?
Przepraszam za ten chaos w moim poście, ale po prostu mam masę wątpliwości co do sprawności traktorka i chciałbym po prostu żeby ktoś bardziej obeznany w temacie pomógł mi je rozwiać. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam.
_________________ A6 C5 2,5 TDI AFB
|