U mnie dźwięk przypomina bardziej zasysanie powietrza. Słychać je wyraźnie nawet w środku auta. Jutro szukam dziury w całym i napisze jak poszło.
Niech ktoś mi powie tylko jak pękniecie gumy najłatwiej zlokalizować (oczywiście jeśli nie jest widoczne gołym okiem) ? Wiem ze w miejscu pęknięcia będzie brudne, a konkretnie w oleju tyle ze nie wiem czy w moim przypadku zda to egzamin bo moja suszarka zbliża sie do końca swoich dni i cieknie olej delikatnie z powrotu smarowania i węże tak czy siak sa ubrudzone w oleju.
MOD: Nie piszemy posta pod postem!- Kolejny Twój post jest poniżej...
Panowie znalazłem dziure w całym
Rzeczywiście pękł wąż łączący turbo z IC. Na razie połatałem na szara zbrojona taśmę a do tego dwie obejmy i będe szukal nowego. Przy okazji wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe i ciśnieniowe, także ten do serwa, na nowe, duzo wytrzymalsze ( bardzo grube ścianki). Prawdopodobnie turbo przestało przeładowywać bo miałem z tym lekki problem ( wężyk do WG był mocno styrany i prawdopodobnie poszczał powietrze), ale poki co nie mówię ze na pewno zrobię logi i sie okaze. Samochód zaczął delikatnie słabiej ciągnąć ale jeśli ma to przedłużyć życie mojej i tak już styranej turbinie to jestem za.
Teraz seria pytań do was. Macie jakis patent aby uszczelnić smarowanie i powrót z turbiny bo mi trochę sie sączy olej? Jak sie dobrać do powrotu bo ciężko tam dość z dostępem?