.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 21:58:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C 3 2.2 b/g 1988 KU] Potężne strzały w filtr powietrza.
PostNapisane: 22.mar.2008 21:22:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Witam wszystkich.Mam taki problem:
Tak jak w temacie mam potężne strzały w filtr powietrza.Na cieplym silniku niechce odpalic a na zimnym ma ogromny problem.Najpierw kilka razy załapie ale niechce sie wkręcić na obroty i strzela a potem gaśnie.Po kilku takich próbach w końcu odpali i można spokojnie jeździć aż do zgaszenia silnika.Na ciepłym nie ma szans żeby odpalił.Wymieniłem filtr powietrza na nowy sprawdzałem bez filtra i za każdym razem są te same objawy.Próbowałem również przyspieszyć i opóźnić zapłon ale nie przynosi to żadnego efektu.
Co może być przyczyną takiego zachowania silnika.Auto nie chodzi na benzynie wiec nie umiem powiedzieć czy na etylince zachowuje się tak samo.
Pomóżcie !!!
P.S.Spokojnych Świąt.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 21:33:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Zbyt uboga mieszanka, stare swiece, przewody i kopulka z palcem rozdzielacza. Kidy je ostatnio wymieniales? Poza tym auta nie powinno sie odpalac na gazie. Zwlaszcza w zimie. Na benzynie pewnie po jednym z pierwszych strzalow przestal chodzic - wyleciala jakas dziura w dolocie lub pogielo tarczke przeplywomierza. Wymiec swiece, kable i kopolke z palcem. Podjedz do gazownikow zeby ci mieszanke sprawdzili. I zrob cos z ta benzyna

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 21:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
wiec ja ten samochod kupilem poltora tygodnia temu ale podobno swiece sa w miare nowe (ngk).do dzis auto jezdzilo bez problemu wczoraj wieczorem wymienilem filtr a dzisiaj od rana przejechalem jakies 300 kilometrow ( w jednym ciagu )potem stanalem na jakies 15 min i juz nie moglem odpalic bo zaczela strzelac.te trzysta kilometrow przejechalem w 3/4 drogami polnymi po blocie i kaluzach.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 21:47:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wiec jak go dopiero co kupiles, to podstawa to wymienic rozrzad, swiece, olej razem z filtrem. I to niewazne ze poprzedni wlasciciel mowil ze byly niedawno wymieniane. Dla kogos niedawno moze znaczyc 50 tys km temu, a olej trzeba zmieniac znacznie czesciej :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 22:05:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
ja wiem ze musze tylko czasu brak zeby sie tym zajac.ale w przyszlym tygodniu to mnie nie ominie.na razie musze doprowadzic auto do gotowosci startu.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 22:16:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
stuczekjan napisał(a):
... przejechalem w 3/4 drogami polnymi po blocie i kaluzach.


Wyszysć cały układ wysokiego napięcia - osusz aparat zapłonowy i wtyczkę do czujnika halla. Osusz kable i gniazda świec. Sprawdź mocowanie cewki zapłonowej i osadzenie kabli. Sprawdź wtyczki na czujnikach temperatury.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 22:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
jutro od rana trzeba bedzie sie zabrac za rozbieranie suszenie i czyszczenie.tylko jak to wszystko zabezpieczyc przed kolejnymi takimi niespodziankami.ja codziennie ujezdzam okolo 30 km takimi "szosami".
Rodzynku a nie masz czasem numeru fabrycznego czujnika temperatury na zegary? w hurtowni nie moze mi dobrac takiego czujnika i wyslal mnie gosc do serwisu audii.jest to czujnik 4 pinowy.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 22:37:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
stuczekjan napisał(a):
... numeru fabrycznego czujnika temperatury na zegary? w hurtowni nie moze mi dobrac takiego czujnika i wyslal mnie gosc do serwisu audii.jest to czujnik 4 pinowy.



034 919 369C. Jego cena ok. 150-200 zł. Możesz zastosować 3-pinowy, troszkę (ale niewiele) tańszy.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 00:07:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź ustawienie gazu oraz stan klapy w przepływce - masz ewidentnie bogato na wolnych obrotach stąd kolektor napełnia się gazem i jest boom ;)

a na ten czujnik temp jest patent - kupić czujnik 1 pinowy tzw. grzybek (ma identyczne parametry jak obwód czujnika 3-4 pinowego wysyłającego na zegary) i zamontować na głowicy (lub krućcu jeśli jest na niego miejsce) podpiąć przewodem na wsuwke do wtyczki 3-4 przewodowego i będzie działać :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2008 20:32:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Cytuj:
a jak to zamienic ?

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2008 20:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
a jak zamienic te czujniki tzn jak zastosowac ten 3 pinowy w miejsce 4 pinowego jak polaczyc kabelki ?

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2008 21:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
przy 3 pinowym nic nie zamieniasz, nie zmieniasz, nie drutujesz - wkręcasz 3 pinowy i nakładasz wtyczke..idziesz na piwo :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2008 19:34:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
to wtedy cos pozostanie nie podlaczone na moj chlopski rozum.chyba ze zle rozumuje.ale jezeli jest faktycznie to takie proste to dlaczego jest taka roznica w cenie ze 4 pinowy kosztuje np 150 zl a 3 pinowy 40 zl?

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2008 19:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
aha co do tych strzalow to przyczyna byla bardzo prozaiczna ( jak to zwykle bywa ) zaparowal mi aparat zaplonowy wystarczylo go osuszyc i gra muzyka jezdzi pali bez problemu ani strzalow.ale czas pomyslec nad nowa kopulka.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: myszon90 i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: