.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 23:45:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0 ABK] Jak ciepły szarpie,przerywa na benzynie i gazie
PostNapisane: 10.sty.2008 17:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Witam pisze w imieniu kolegi :) ,
auto dobrze odpala i ładnie chodzi dopóki nie złapie temperatury roboczej ok 80-90 st. gdy to nastąpi szarpie nie ma mocy potrafi zgasnąć i są problemy z rozruchem. Objawy te występują na benzynie i na gazie. Na kompie wywala błędy: przepływki, czujnika temperatury zasysanego powietrza oraz czujnika położenia przepustnicy. Na razie jesteśmy na etapie poszukiwania przepływki i czujnika przepustnicy. (może uda sie zregenerować ) ;)

uszkodzone te elementy mogą powodować taka prace silnika zwłaszcza na gazie ?

po przewertowaniu forum kontrolnie został zmieniony czujnik temperatury (niebieski).

czy takich objawów nie daje przypadkiem dogorywający już hall ?? chwilowo nie ma czasu go sprawdzić, albo coś innego związanego z zapłonem

dodam ze kable świece kopułka i takie tam zostały zmienione w pierwszej kolejności
proszę o sugestie co można by jeszcze zahaczyć bo samochodem nie da się jeździć

pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 21:16:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Sprawdźcie, czy jest iskra, kiedy nie chce odpalić. Jeśli nie ma to cewka lub Hall.
Jeśli jest to przekaźnik zasilający przepływkę, pompę paliwa, bo o ile pamiętam to jest ten sam.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 13:41:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
odkopuje temat bo zostal zmieniony modul z cewka,hall, zaplon ustawiony na lampe, przeplywka sprawdzona osobno dziala, czujnik polozenia przepustnicy daje dobre wartosci, samochod obecnie jezdzi tylko na bezynie i to strzela kicha i nie daje sie uruchonic czasami. Na gazie wogole nie ma jazdy. Wystepuje jeszcze taki objaw ze po zgaszeniu samochodu slychac cykajace jeszcze wtryskiwacze no i sie pomysly skonczyly wywala nastepujace bledy
Control Module Part Number: 039 906 022
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1243PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
8 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
64-00 - Not Currently Testable
00532 - Supply Voltage B+
66-00 - Not Matched
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
64-00 - Not Currently Testable
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
64-00 - Not Currently Testable
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
28-00 - Short to B+
00524 - Knock Sensor 1 (G61)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent
00545 - Engine-Transmission Electrical Connection
03-00 - No Signal

narazie siedzimy i gryziemy przewody w poszukiwaniu przerw badz zimych lutow, najbardziej martwi nas 65535 :( sterownik ?

za jakiekolwiek wskazowki bede wdzieczny co mozna jeszcze sprawdzic ewentualnie podmiecic

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 14:25:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
U mnie było ostatnio to samo. Na razie wymieniłem tylko czujnik temperatury i już jest poprawa. Jeżeli go zmieniasz, to nie kupuje TOPRAN za ok 20 zł, bo jest nic nie warty :/
Piszesz coś o sterowniku...Sprawdź przekaźnik nr 30 pod kierownicą. W ABK bardzo często one padają, dając za niskie napięcie na sterownik, który głupieje i np. nie może ustalić odpowiedniej dawki paliwa. W efekcie samochód na ciepłym silniku szarpie. U mnie był już taki hardkor, że później to nawet na zimnym szarpał. Może Ci to coś pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 14:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
czyjnik temperatury nowka z ASO ,Wlasie zeby nie bylo komedii a przekaznik juz byl przerabiany sorrki ze nie napisalem , mial zimne luty i byly poprawiane ale najwyzej jeszcze raz sie przyjrze jemu ewentyalnie wymienie dzieki za info :d

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: