.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:52:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 2.8 quattro] tiptronic wyciek
PostNapisane: 03.mar.2008 13:34:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 10:29:15
Posty: 36
Lokalizacja: uk/gdansk
mam niewielki wyciek ze skrzyni, czy to prawda ze olej jest inny w samej skrzyni a inny w mechanizmie różnicowym(przednim oczywiscie). a jesli tak to czy istnieje mozliwosc samodzielnego uzupełnienia go w mechanizmie?

_________________
audi a6 2.8 quattro 1999r 193bhp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 23:38:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2007 23:30:27
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Auto: ALL 2.7BT
tak oczywiście ze można dolac od strony mnechanizmu różnicowego. w mechanizmie jest inny olej niż w skrzyni.
Polecam strone www.castrol.pl możesz sprawdzic jaki olej masz wlac

_________________
Audi A2 1.4 AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 23:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Tak jak kolega pisze - możesz wlać samemu i w mechaniźmie różnicowym jest inny olej. Ale ja polecam olej orginalny z ASO. na tym nie ma co oszczędzać zwłaszcza że jest dużo różnych rodzajów olejów. Zdiagnozuj zkąd jest wyciek

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 11:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 10:29:15
Posty: 36
Lokalizacja: uk/gdansk
a w sprzegle jest ten sam olej co w mechanizmie różnicowym? olej ktory znajduje czasem pod samochodem jest prawie przezroczysty czyli to olej z mechanizmu anie ze skrzyni(tam chyba jest czerwony). druga sprawa to ze jak bieg zmienia sie z 1 na 2 to slychac przy tym świst jakby, nie ma poślizgu ,ale ten dzwięk lekko słyszalny. sam nie wiem bo może teraz to już wszystkiego za bardzo nasłuchuje.

_________________
audi a6 2.8 quattro 1999r 193bhp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 18:54:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2007 23:30:27
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Auto: ALL 2.7BT
Drogi kolego widac ze twój problem jest bardziej złożony radze ci zebyś podjechał do jakiegoś warsztatu w którym w miarę znają sie na ASB i sprawdzili ci poziomy płynów, wentualnie ci uzupełnili. Mogli by sie też przejechac samochode zeby zdjagnozowac dlaczego szarpie ci z 1-2 . Jaki przebieg ma tój samochód. A co do oleju to w skrzyni raczej na pewno nie masz czerwonego możesz mieć żółty lub zielony. Olej w sprzęgle hygrokinetycznym jest ten sam co w skrzyni .

Olej w skrzyni sprawdza sie na zapalonym silniku i przy temperaturze 30 stopni . W innym przypadku olej wypłynie na zewnatrz.
Moim zdaniem nie ma co zwlekac z tym sprawdzeniem stanu oleju szczegółnie w skrzyni ponieważ naprawy są dośc kosztowne:(

_________________
Audi A2 1.4 AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2008 23:29:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 10:29:15
Posty: 36
Lokalizacja: uk/gdansk
auto ma przejechane 120tys mil, ja sie moze zle wyrazilem, nie szarpie tylko ze slysze cichy swist. olej w skrzyni uzupelniam w przyszlym tygodniu. mam przed soba trase do polski 1800km, dopiero w gdansku jade prosto do serwisu automatow bo tu to nikt mi nie pomoze.

_________________
audi a6 2.8 quattro 1999r 193bhp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 18:29:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2007 10:29:15
Posty: 36
Lokalizacja: uk/gdansk
co do wycieku to był to wyciek z torsena i jednoczesnie z uszczelniacza prawej półosi. pojechalem do polski z tymi wyciekami bo nie mialem innego wyjscia( zaden z angielskich głąbów nie wiedział jak sie za to zabrac) olej z mechanizmu różnicowego przestał wyciekac pod granicą niemiecko -polską czyli robiło sie tam chyba sucho, ale do gdanska dojechałem. potem odrazu do warsztatu i postawili diagnoze zeby wymieniac uszczelniacz na torsenie i na półosi. swoje zrobili , uzupełnili oleje i wróciłem do anglii i... olej znowu wali po półosi, już nie tak mocno ale leci, mokro jest. czy jest jeszcze coś co tzreba by robić przy tej połosi żeby nie leciało oprócz uszczelniacza? na dodatek słysze jakby huczenie mostu przy 90 -100 km/h... jakieś sugestie ?

_________________
audi a6 2.8 quattro 1999r 193bhp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 09:34:06 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
nie chcę cię martwić ale skoro w tak szybkim czasie poszedł nowy uszczelniacz i do tego słyszysz huczenie, to albo panowie wymieniajacy ten uszczelniacz coś spaprali albo możesz mieć krzywą półoś....

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: