.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:46:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5TDi AEL] nie zapala, świeci (!)i piszczy
PostNapisane: 06.kwi.2008 19:31:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 09:46:37
Posty: 23
Lokalizacja: koło Warszawy
witam,
mój niezawodny dieselek odmówił posłuszeństwa i coś mi chce przekazać ale nie kumam :( .
z miesiąc temu miałem już tak, że podczas rozpalania głośniczek pisnął raz i zapalił się na moment czerwony wykrzyknik (taki jak za mało jest płynu hamulcowego) ale myślałem, że to od niskiego napięcia z akumulatora.
Wczoraj rozpoczęło się gorzej - po ok. dziesięciu sekundach od uruchomienia i normalnej pracy sprzęt się zagasił i nie dał się uruchomić. Odłączyłem akumulator i po kilku podłączeniach dał się rozpalić i tak dojechałem do domu. Dziś jest już całkiem źle, dał sie raz rozpalić (i zgasł po ok 10 sek pracy). Odłącznie akumulatora nic nie daje. Po przekręceniu stacyjki powtarza się ciągle to samo: miga czerwony wykrzyknik a deska 3 razy piszczy. Proszę o pomoc

_________________
Audi 2.5 tdi Avant quattro '97 is fantastic :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 21:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
cos mi sie wydaje ze zarznales akumulator ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 21:21:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 09:46:37
Posty: 23
Lokalizacja: koło Warszawy
akumulator jest OK, kreci bezproblemowo.

_________________
Audi 2.5 tdi Avant quattro '97 is fantastic :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 21:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
quattro'97 napisał(a):
akumulator jest OK, kreci bezproblemowo.

Spanky prawde mówi, to że kręci, nie znaczy że ma wystarczająco mocy żeby odpalić, przerabiałem to samo. Spróbuj z inną baterią.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 08:07:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 09:46:37
Posty: 23
Lokalizacja: koło Warszawy
bardzo bym się ucieszył, gdyby to był akumulator. Niestety to nie to.
Czy ktoś wie co oznacza trzykrotne piszczenie i zapalony (!)?

_________________
Audi 2.5 tdi Avant quattro '97 is fantastic :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 09:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2008 18:18:25
Posty: 58
Lokalizacja: Ryki/Garwolin
quattro'97 napisał(a):
bardzo bym się ucieszył, gdyby to był akumulator. Niestety to nie to.
Czy ktoś wie co oznacza trzykrotne piszczenie i zapalony (!)?

moja A6 cierpiała na taką samą dolegliwość...po włączeniu zapłonu rozlegały się 3 piii piii piii a po uruchomieniu silnika kontrolka (!) cały czas migała... po wymianie płynu hamulcowego kontrolka (!) zgasła i przestało piszczeć. W tym samym czasie miałem problem z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju i gdy ona się zapalała to również rozlegało się trzykrotne piszczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 14:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Spadek cisnienia w ukladzie hamulcowym dotyczy ABS.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 15:06:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 09:46:37
Posty: 23
Lokalizacja: koło Warszawy
dzięki za odpowiedź - czy brak ciśnienia w układzie hamulcowym może powodować wyłączenie silnika i uniemożliwienie jego ponownego uruchomienia?

_________________
Audi 2.5 tdi Avant quattro '97 is fantastic :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 18:32:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wymien elektrozawor na pompie albo przegladnij dokladnie obwod skoro masz na tym przewodzie zalozone odciecie. Innej przyczyny nie ma.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 12:24:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2006 09:46:37
Posty: 23
Lokalizacja: koło Warszawy
Dzięki wszystkim, którzy zaangażowali się w ten temat i starali się mi pomóc! :d
Rozwiązanie tej zagadki oczywiście należy do grupy "to się elektrykom nie śniło..."
Przyczyną był zamontowany moduł radiowego pilota do centralnego zamka. Ponieważ osoba montująca układ ok. 2 lat temu podłączyła się do zacisku 30 pod śrubę (widoczną po wyjęciu schowka pod kierownicą) i jej wystarczająco mocno nie dokręciła.
Przez kilkadziesiąt tyś. km drgało, drgało aż się poluzowało. Efekt był taki, że jak się dawał uruchomić to na skutek większych wibracji po ruszeniu sprzet z zegarmistrzowską precyzją po kilku sekundach się gasił i nie dawał się ponownie uruchomić. Jak sobie pomyślę ile mogło mnie to kosztować gdyby sprzęt się rozkręcił 1000 km od domu...

_________________
Audi 2.5 tdi Avant quattro '97 is fantastic :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: