Witam towarzystwo słusznej marki i chciałbym się podzielić następną mą zgryzotą .
Otóż kilka dni temu jadąc do domu (na szczęście) przy rozpędzaniu mego "pędzidła" coś chrupnęło i okazało się,że skrzynia odmówiła mi posłuszeństwa .Biegi pięknie wchodzą nic nie zgrzyta ale też i nie jadę .Dokulałem się do kolegi a on wziął mnie na sznurek i zaholował do domu .Dzisiaj wyjąłem skrzynię a tu ZONK ,ukręcony wałek sprzęgłowy tuż za frezem .Z tego powodu mam do szanownego towarzystwa pytanie,czy jest technicznie wykonalne -wymiana wałka sprzęgłowego -skrzynia AUW-z procon-ten
Wydarzenie to spowodowało, że postanowiłem przelożyć silnik z C3 do C4 i z tego
powodu pytam się również ; czy konieczna jest wymiana koła zamachowego skoro ułożyskowanie wałka sprzęgłowego jest umieszczone we wale (tak zobaczyłem;,rozumiem , że tarczę sprżęgłową będę zakładadał od starego silnika .
Z góry dziękuję za burzę mózgów