.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:47:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 16:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Z kiedy jest auto?
Bo w opisie odpowietrzania VP Carla jest jedna mała luka... Do nrmeru nadwozia 4BZ 2N 109430 i w Allroadach jest ona słuszna, natomiast od tego numeru stosuje się inną technikę.
Generalnie VP 44 z komory spiętrzającej w baku ma pociągnąć samo...
A kabelki rzeczywiście zgroza

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 19:27:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
:) panowie przczyną zapowietrzania się była najprawdopodobniej nieszczelnosc na przewodzie od filtra paliwa do pompy wtryskowej. zostal zmieniony przewód i załozony dodatkowo zawór zwrotny. narazie auto pali i jezdzi zobaczymy za kilka dni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 20:54:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kolego mam ten sam problem, i tez juz chciałem zmienić ten przewód możesz mi powiedzieć jaki koszt takiego przewodu?? Kupowałeś z ASO??ten zawór zwrotny to został założony na przewodzie od filtra do pompy?? jeżeli tak to prosiłby o opinie na ten temat zacnych mistrzów forum co myślą o takowym rozwiązaniu??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 09:32:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
kolego niestety dzisiaj rano probowalismy odpalic auto i... zapowietrzone ;|
jesli chodzi o przewod to został załozony nieoryginalny od filtra do pompy wtryskowej z zaworem zwrotnym. zaplaciłem za przewód+robota 120pln. nie w serwisie lecz u zwyklego mechanika.

no i znowu zaczynamy zabawe ;|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 09:40:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
no to lipa z tym zapowietrzaniem to jest katastrofa.
Mi autko zapala ale w przewodzie idą pęcherzyki a to już krok do zawału VP44 :/
ja tez nie mam pomysłów co z tym fantem zrobić. Będę musiał chyba wszystkie wężyki powrotów z wtrysków wymienić i miedziane podkładki po końcówkami tych powrotów, potem wszystkie wężyki powroty i zasilania od filtra do pompy i wtedy się zobaczy.
same wężyki powrotów nie są drogi i podkładki tez więc może od tego zacznę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 20:34:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
dokladnie - lipa.
a wez sprzedaj jeszcze takie autko. trzeba niezlego amatora zeby to kupil...
dlatego tak mało takich motorków. bylem na gieldzie w niedziele znalazlem 4 audi dwie a4 i dwie a6 z takimi morotami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 22:08:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2007 08:44:26
Posty: 303
Lokalizacja: Gostynin / Wólka Nosowska
Kolego zrób tak: zdemontuj zawór podgrzewacza filtra, tam na pewno będzie powietrze, zalej przez otwór ropy do pełna, znajdź gumowy korek i wciśnij go tak aby było szczelne i nie wyskoczył, przewody od powrotu w miejsce zaworka złącz złączką i odpal, jeśli następnego dnia auto będzie zapowietrzone to znaczy że łapie gdzieś powietrze na zasilaniu jeśli nie to wiadomo że powietrze dostaje się powrotem, powodzenia

_________________
S6 C6 5,2 BXA Quattro 2011>>??
S6 C5 4,2 AQJ Quattro M6 2009>>2011
A6 C5 2,5TDI AKE Quattro M6 2007>>2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 22:36:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
to może zdać egzamin. ja tez spróbuję tak zrobić i zobaczę czy lepiej łapie i czy nie idą bąbelki w przewodzie do pompy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 19:34:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Stamlej napisał(a):
Z kiedy jest auto?
Bo w opisie odpowietrzania VP Carla jest jedna mała luka... Do nrmeru nadwozia 4BZ 2N 109430 i w Allroadach jest ona słuszna, natomiast od tego numeru stosuje się inną technikę.
Generalnie VP 44 z komory spiętrzającej w baku ma pociągnąć samo...
A kabelki rzeczywiście zgroza


Stamlej, :):
Opracuj odpowietrzanie powyżej roku 2002, a ja grzecznie wkleję to do mojego tematu...Oczywiście z wszystkimi Twoimi prawami typu copyright, trademark itp... :diabel:
Luki tam nie ma - koncentrowałem się na swoim :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 20:04:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
W sumie racja Carl :) Oczywiście nie wytykam żadnych błędów! Szacun olbrzymi za tutorial - dzięki niemu pewnie żyje dalej wiele VP i niejeden "mechanik" się z niego nauczył jak odpowietrzać VP inaczej niż samostartem ;) :peace: :diabel:

Ale ja w razie czego i tak będę korzystał z Twojego ;) Mam Allroada i Twój sposób odnosi się też do mnie :peace:

Hmmm- ciekawa propozycja - jak znajdę trochę czasu to pomyślę nad dziełem harytatywnym ;)

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: