.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:50:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDi AKN] - logi opinie
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:13:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
Witam

prosze o opinie
przeplywka wymieniona w ASO :PP
kat wtrysku na poziomie 2.2
silnik grzeje normalnie - wklejam tylko te 3 grupy - ciekawi mnie wasze zdanie
dodam ze N75 rusza gruszka natomiast w BS 011 nie widac roznicy.
pozdrawiam

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cf ... 13904.html

PS - oczywiscie co jakis czas 00575:)

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:29:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
kiedy przepływka była wymieniana ? auto wogole nie jedzie , nawet ne osiągnales predkosci obrotowej 4000rpm

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:31:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
otoz to
przeplywka wymieniona we wtorek - auto notorycznie wpada w tryb awaryjny i wywala 00575
jakies sugestie?

PS osobiscie podejrzewam zapieczone kierownicy - pytanie czy to ma wplyw na wartosci z lmm?

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:44:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Podmieniałeś na chwilę N75 z N18 ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:47:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
tak - nic nie daje
najbardziej martwi mnie fakt przeplywki - dlaczego tak tnie dawki skoro jest 2 dniowa?

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:48:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zrób najpierw porządek z ciśnieniami, a dopiero potem oceniaj przepływkę...

Błąd 00575 jest z rozszerzeniem not reached ?

Układ podciśnieniowy szczelny ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:51:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed

przewody sprawdzone - obstawiam kierownice

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:53:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
shakal12 napisał(a):
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed

przewody sprawdzone - obstawiam kierownice


Dobrze obstawiasz... :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 10:58:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
czyli jest zwiazek miedzy kierownicami a obcinaniem dawek przez lmm?

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 11:39:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
shakal12 napisał(a):
czyli jest zwiazek miedzy kierownicami a obcinaniem dawek przez lmm?


Shakal, nie należy oceniać lmm przed uzyskaniem pewności, że dynamika gazów spalinowych w silniku jest prawidłowa - piszę Ci to już drugi raz...
Napisane tez to jest jak wół w topiku z diagnostyką !!!
U Ciebie ciśnienia są zaburzone z hipotetycznych czterech powodów:
1. Uszkodzenie N75 bądź zaburzenia w jego zasilaniu
2. Nieszczelności w podciśnieniach sterujących N75 i N18.
3. Zapieczone, zaklinowane kierownice VTG
4. Ewentualnie uszkodzenie samej gruchy - regulatora ciśnienia.


Dwa pierwsze przypadki wyeliminowałeś sam, trzeci potwierdza też "nie przestawiający się" 011 BS wg Twojego opisu.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 12:10:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
shakal12 napisał(a):
czyli jest zwiazek miedzy kierownicami a obcinaniem dawek przez lmm?


Shakal, nie należy oceniać lmm przed uzyskaniem pewności, że dynamika gazów spalinowych w silniku jest prawidłowa - piszę Ci to już drugi raz...
Napisane tez to jest jak wół w topiku z diagnostyką !!!
U Ciebie ciśnienia są zaburzone z hipotetycznych czterech powodów:
1. Uszkodzenie N75 bądź zaburzenia w jego zasilaniu
2. Nieszczelności w podciśnieniach sterujących N75 i N18.
3. Zapieczone, zaklinowane kierownice VTG
4. Ewentualnie uszkodzenie samej gruchy - regulatora ciśnienia.


Dwa pierwsze przypadki wyeliminowałeś sam, trzeci potwierdza też "nie przestawiający się" 011 BS wg Twojego opisu.


...
5. zatkany katalizator;
6. uszkodzony zbiornik podciśnienia.

to chyba komplet.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2008 08:37:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
witam
sprawa dosc prozaiczna - powoli odkrecalo sie sterowanie gruszka i wkoncu spadlo. juz zrobione - logi cudowne:))

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: