.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 07:50:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5 Tdi błędy
PostNapisane: 24.maja.2008 12:12:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
VAG pokazał takie błędy w sterowniku silnika:
Cytuj:
Saturday, 24 May 2008, 12:48:40

VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 4B0 907 401 A

Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G20SG D31

Software Coding: 01002

Work Shop Code: WSC 00011

4 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-00 - Please Register/Activate

01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent


Jutro postaram sięzrobić nowego loga z błędami bo VAG'a nie mam zarejestrowanego-- jak widać.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Ostatnio edytowano 24.maja.2008 12:47:54 przez Levuss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 12:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
czujnik cisnienia w kolektorze ssacym moze byc uszkodzony
zrob logi wtedy wszystko bedzie wiadomo

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.5 Tdi błędy
PostNapisane: 24.maja.2008 13:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
VAG pokazał takie błędy w sterowniku silnika:
Cytuj:
Saturday, 24 May 2008, 12:48:40

VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 4B0 907 401 A

Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G20SG D31

Software Coding: 01002

Work Shop Code: WSC 00011

4 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-00 - Please Register/Activate

01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent


Jutro postaram się zrobić nowego loga z błędami bo VAG'a nie mam zarejestrowanego-- jak widać

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Ostatnio edytowano 24.maja.2008 16:01:48 przez Levuss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 14:07:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
arekr napisał(a):
czujnik cisnienia w kolektorze ssacym moze byc uszkodzony
zrob logi wtedy wszystko bedzie wiadomo


albo zabity syfem :peace:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 16:00:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Bardziej konkretne logi błędów:

Cytuj:
4 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-00 - Please Register/Activate

01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------


Teraz mam kilka pytań.
1. Bład 00575 może wykazywać zapieczone kierownice turbiny, ja napiszę, że auto ok 2 tys i powyżej dostaje kopa, przy gwałtownym przyśpieszaniu powyżej 2 tys nie ma żadnego, absolutnie żadnego dymu wydobywającego się z rur. Jak turbo schodzi z obrotów nic nie chrupocze słychać tylko piękny świst.Poniżej 2 tys jest to absolutny muł, powyżej 2 tys czuć moc i silnik żwawo idzie do przodu.
2. Jak się dostać do tego czujnika w kolektorze?????
3. Jak się dostać do czujnika G210 w sedanie??
4. Jak mogę skasować świecącą sie kontrolkę AirBag- mam kierownicę od ESY ale bez poduchy.
5. Co oznaczają pozostałe błedy?????

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: