.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:48:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN q] Rosnie turbolag w funkcji temperatury ...
PostNapisane: 24.maja.2008 21:30:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ostatnio zauważyłem , że w miarę wzrostu temperatury otoczenia rośnie turbolag na niskich obrotach. O ile w chłodniejsze dni mogłem wystartować z rolki i gniotło od 1700 rpm, tak teraz kopie słabawo dopiero przy 2000-2100 rpm. :(
Auto zbiera sie jak benzyniak - płasko , zaczyna ciągnac dopiero > 2000 rpm. i kończy przy 5000 rpm ...
Dynamika na wysokich biegach tez odczuwalnie gorsza.
Rury suche, silnik i pompa suche jak pieprz.

Załączam logi.
http://www.planetsecurity.pl/vag/Logi%2 ... 080524.pdf

Czy w waszych skoksowanych AFN`ach temperatura paliwa jest tez taka wysoka ? Bo zastanawiam sie czy tutaj nie leży pies ...
Aha. Czy kat z 304 tys. przebiegiem może puchnąć ?

PS: moja pompa jest słabawa i wiem że słabo pompuje w wysokich partiach, ale dół był zawsze mocny, czy może pomału już kończy żywot ?
013 niby temu przeczy , ale ...

Czekam na wasze opinie ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 08:43:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gowniany IC [albo bardziej kiepski doplyw tlenu do IC ] oraz uklad dolotowy [o dlugoci kilku metrów] oplatajacy caly silnik zanim dojdzie do kolektora daje o sobie znac ....

zmien IC na wiekszy i radosc z jazdy w cieple dni powroci ...

p.s zmien nadkole od strony IC na to od S4 B5 ... troszke sie poprawi .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 26.maja.2008 09:27:40 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 09:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Pogadamy o tym nadkolu w czwartek ;)
Dzięki :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 09:28:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Pogadamy o tym nadkolu w czwartek ;)
Dzięki :)


bedzie duuuuzo czasu ... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 17:03:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Pogadamy o tym nadkolu w czwartek ;)
Dzięki :)


bedzie duuuuzo czasu ... :peace:

Diesel-zboki team :jezor:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 07:25:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tez tego doświadczyłem. O ile na seryjnym programie nie było w zasadzie czuć różnicy, to czym program mocnięjszy rym wzrost temperatury zewnętrznej ma większe znaczenie. Dodatkowo pojawiają się efekty wizualne :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 07:29:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wowo napisał(a):
Tez tego doświadczyłem. O ile na seryjnym programie nie było w zasadzie czuć różnicy, to czym program mocnięjszy rym wzrost temperatury zewnętrznej ma większe znaczenie. Dodatkowo pojawiają się efekty wizualne :peace:


co tu duzo gadac ... wraz z dorzuceniem koksu wymiana IC na wiekszy jest konieczna :!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 09:13:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
spanky napisał(a):
wowo napisał(a):
Tez tego doświadczyłem. O ile na seryjnym programie nie było w zasadzie czuć różnicy, to czym program mocnięjszy rym wzrost temperatury zewnętrznej ma większe znaczenie. Dodatkowo pojawiają się efekty wizualne :peace:


co tu duzo gadac ... wraz z dorzuceniem koksu wymiana IC na wiekszy jest konieczna :!:


W 1z jest to samo, przyszły ciepłe dni a on reaguje na nie jak większość ludzi. Na lenistwo mu sie zbiera. Efekty wizualne pierwsza klasa. Na dniach będzie kratka w nadkolu, choć nie sadzę by to dużo zmieniło.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2008 09:29:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
każdy nawiew pomaga :) polecam.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: