Na pewno nie będzie to sam w sobie rozdzielacz, obroty falują ci zapewne cyklicznie
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Na zimnym i na gorącym silniku jest tak samo
Winą pewnie będzie sam elektroniczny regulator ciśnienia, albo potencjometr przepływomierza jak było to u mnie.
Zrób taki mały teścik, odpal samochód, i podczas gdy obroty falują spróbuj poruszyć talerzem przepływki, od spodu ręką lub poprzez włożenie imbusa w otwór do regulacji składu mieszanki. Zrób to delikatnie, każde poruszenie klapą zmieni pracę silnika, zobaczysz kiedy się poprawi, wtedy mogą przestać falować obroty. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja to winą będzie potencjometr.
A jeżeli nie to najlepiej będzie podmienić regulator ciśnienia, ten z twojego zdjęcia z innego samochodu i wtedy zobaczyć.
Zakładając, że wszystkie czujniki i wyłączniki całego układu komp jest w 100% sprawny i nie ma błędów. Oczywiście cały dolot jest mega szczelny i nie ma najmniejszej dziurki.