.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 09:37:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.9 TDI 1Z] Co jest z temperatura paliwa
PostNapisane: 05.cze.2008 19:10:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
Witam, wlasnie znajomy poprosil o skasowanie inspeckcji. Zajrzalem przy okazji w bloki i zdziwil mnie fakt ze w grupie 000 w pozycji 9 wartosc wynosi "251"
41; 51; 0; 12;99;140;84;125;251;132
W grupie 007 temperatura paliwa 110 C !!!
W pamieci byl jeden blad 65535,dal sie wykasowac, ale po krotkiej przejazdzce powrocil znow, ale chyba raczej niema powiazania z temperatura paliwa?
Co mysla tdi eksperci? Czy to jest poczatek konca czujnika paliwa?

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 19:32:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
65535 Uszkodzony sterownik

Proponuję podmienić ECU ze sprawnego egzemplarza i kontynuować diagnostykę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 05.cze.2008 20:11:22 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 20:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
dzieki za info, ale samochod podobno jezdzi bez zarzutow i zadnych problemow niema. No coz trrzeba szukac na podmianke.

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 21:48:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
co do błedu 65535 :

w starych ECU dwuplytowych (np.1Z w B4 ) dosyc czesto wystepowal [podobno jakies problemy czujnika doladowania]
w nowszych moze byc spowodowany:
-zwyklym przeladowaniem turbiny
-czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego
-w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem
-sterowniki Airbagow powodowaly ten blad .....
-albo jakim innym bledem
-wysranie ECU [mało prawdopodobne]
-albo cos sie zesralo w ECU stad ta wysoka temp


albo sam czujnik sie wysral ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: