.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:43:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: głowica 2.5 tdi AKE
PostNapisane: 18.cze.2008 14:45:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
witam,szukam głowicy do swojego A6 C5 2.5TDI AKE czy jest możliwość podpasowania głowic od innych silników 2.5TDI jeśli tak to proszę o podpowiedż z jakich :?: iI co myślicie o używanych wałkach rozrządu czy warto je kupić jeśli są w miare w dobrym stanie,może trafie głowice z wałkami w komplecie i zastanawiam sie czy je zostawić .

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 14:47:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Jak walki w dobrym stanie to czemu nie... a jesli trafisz glowice razem z walkami z ostatnich 2.5 (2004 r.) to bralbym tym bardziej...

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 15:34:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
mam rozumieć że wałki z aut z 2004r tak sie nie wycieraja jak z poprzednich modeli.U mnie właśnie zawór wypalił dziure w tłoku i po demontażu okazalło się że wałki są w tragicznym stanie.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 15:59:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Zapewniam Cię, że to nie zawór wypalił dziurę w tłoku ... lecz lejący wtryskiwacz. Podczas tak rozległej naprawy zainteresuj się kondycją tych elementów (tzn. wtrysków), bo zagraża Ci powtórka z wątpliwej rozrywki ... .

Jeżeli będziesz zmieniał na głowice od BAU, BCZ, BDH lub BDG - powinieneś to zrobić łącznie z wymianą kompletnej obudowy filtra oleju oraz zaworkami zwrotnymi systemu olejowego.

Byłoby ideałem gdybyś zdobył głowice razem z nowym typem kolektorów ssących ... oraz (ale to nie obowiązek) turbinką z numerem katalogowym kończącym się na "S" .

W sprawie instalacji wtryskowej polecam Ci tylko i wyłącznie "Bosch Service Śmietana - Tychy Kobiór" (można się domówić wysyłkowo).

W sprawie wałków zachęcam do skorzystania z opcji szukaj - znajdziesz wszystkie interesujące Cię zagadnienia - a jeśli czegoś brakuje - pytaj dalej ;) .

Przy składaniu silnika koniecznie zwróć uwagę na dobór uszczelek pod głowicę odpowiedniej grubości oraz obligatoryjną wymianę śrub ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 16:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Dzięki Piotruś ,zgadza sie to lejacy wtryskiwacz moje przejęzyczenie zresztą mój mechanik spisał nr wtryskiwacza i przy kupnie głowicy wezmie także wtrysk.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: