WItam! Panowie posiadazce ADR'ów,
Słuchajcie, czy na wolnych obrotach silnika, powinien być obieg płynu przez zbiorniczek wyrównawczy? Z rurki przelewu zaczyna mi lecieć dopiero po zwiększeniu obrotów (chociaż ostatni nie zawsze, a dopiero po nagrzaniu). Zastanawiam się czy padła mi pompa. Zaczęło się od błędnego pokazywania temp. płynu na desce rozdzielczej, czasami w stosunku do kanału 51 klimatronika zaniżał mi jakieś 20 stopni. Wraz z zwiększaniem obrotów, błąd był coraz większy. Kilkukrotnie pokazywał odwrotnie, 90 stopni na desce, a w klimie ledwo 70.
Dwa dni temu rozsadziło mi zbiorniczek wyrównawczy, jak płyn zaczyna lecieć, to jest lekko spieniony i mam najgorsze przeczucia-brak pompy a przez to padniętą głowicę/uszczelkę pod. Znacie jakiś sposób weryfikacji tych objawów? Czy w wawie ktoś widział na serwisach przyrząd do pomiaru co2 w płynach by wykluczyć potwierdzić przedmuch do układu chłodzenia?
Pozdrawiam
|