.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 18:01:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AEL czujnik temperatury paliwa
PostNapisane: 18.lip.2008 19:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam kolegów. Szukajka wyświetla mnóstwo na temat temperatury i czujników, ale nie paliwa. Mam pytanie - czy wymiana tego czujnika temperatury paliwa w pompie jest prosta i czy da się to zrobić samemu bez ryzyka pogubienia części które wyskoczą (pod ciśnieniem?) i czy po wymianie konieczna jest jakaś regulacja, lub też jakieś odpowietrzanie? Dzięki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Ostatnio edytowano 18.lip.2008 20:00:57 przez adiaudi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2008 19:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
chodzi Ci o czujnik poziomu paliwa (pływak) w baku??

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2008 19:59:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2008 20:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
a to sorki... nie doczytalem

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2008 20:58:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jeśli to ten mały rezystorek wpompie to mam taki nowy z ASO.Oddam po kosztach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2008 23:41:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Jutro rano (dzisiaj) kupuję. Podpowiedzcie mi czy sam to wymienię itd, jak w pytaniu. Dzięki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2008 11:31:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
ADAM 12 napisał(a):
Jeśli to ten mały rezystorek wpompie to mam taki nowy z ASO.Oddam po kosztach ;)
No to kleks. Byłem w warsztacie i czujnik mieli ale do V6... Mechanik powiedział że po wymianie trzeba coś regulować i prawdopodobnie wyciągać pompę!? Możesz dać fotkę tego czujnika i puść więcej info jak i za ile na PW? Ponawiam pytanie o pomoc - czy da się to wymienić we własnym zakresie bez komplikacji? Dzięki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2008 12:13:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
nic nie trzeba regulowac
wszystkie pompy VP 37 HDK maja taki sam termistor
i taki musi byc
V6 to zupelnie inna pompa

wymiana jest bardzo prosta
zciagasz gorny dekelek pompy i termistor masz na wierzchu
mocowany na 2 srubki TORX musisz dobrze dopasowac klucz
bo srubki sa male,delikatne i mocno dokrecone jak sie raz omknie to
po robocie :| :|

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2008 14:27:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzięk.i I fajno i straszno. Możesz rozwinąć co ma znaczyć omsnięcie? Tzn zerwanie gwintu czy coś innego?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2008 15:19:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
tzn ze klucz musi idealnie pasowac bo gniazdo w srubce jest bardzo male
jest duzo zblizonych rozmiarow a sruby mog byc dowalone tak jak bylo u mnie
troche skupienia i sie uda :) :)

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2008 16:39:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzięki,przystąpię do dzieła po zakupie. Obym tylko się ze strachu nie s k u p i ł jak mi coś pierdyknie...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: